The Stig Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Brettpakken til Modern Warfare 2 får en drøy prislapp. Les mer Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Nok er nok. Faens microsoft. Faens activison, tror jeg avinstallerer mw2 og knekker plata. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg synes selv at det ikke var en så dårlig pris. Du får jo tross alt med fem maps. Hvis du tenker så koster de fleste map pack-ene 800 MS points. Det vanligste (halo, gears of war) er at du får med 3 maps. Det er 266 MSp per map. 1200 MSp for 5 maps, tilsvarer 240 MSp per map. Det ligger jo kanskje noe i at det kun er en pakke du kjøper, men synes ikke prisen var så drøy. Vet dog ikke om jeg kommer til å kjøpe den. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva vil den prisen si i norske kroner? Bruker ps3 selv. Vil bare si kjøp dere Bad Company 2 isteden, much more fun ^^ Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skriv din kommentar..blir det gratis til pc, eller kommer det til og koste der og? .. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Med forbehold om at jeg forstår det jævla idiotiske poengsystemet til MS rett, så er dette i overkant av 100 kr, en latterlig pris for 5 maps. De høster ikke akkurat sympati hos meg. AtW Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 blir det gratis til pc, eller kommer det til og koste der og? .. Spill har alltid vært gratis til pc Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Trist nyhet for alle de av dere som spiller dette mye. De som er lojal kommer nok til å kjøpe dette, uansett pris, men personlig har jeg flyttet alt fokus over på Bad Company 2 - et spill jeg føler appellerer mye mer til min spillestil. Har hatt mange koselige timer med Call of Duty-serien opp igjennom årene, men nå er det over og ut for min del. Ikke grunnet map-packen, altså, men grunnet gameplay generelt. Føler serien har hatt en dalende kurve siden spill nr. 2, med bare en liten opptur når første Modern Warfare ble sluppet. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 noen ekstra maps fikser ikke laggingen og hackingen..... dette skulle først ha vært fikset, så skulle mapsene komment som et plaster på såret for at vi har hold ut så lenge.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jaha, og hvordan tenker de seg at dette skal gi et bedre utgangspunkt i konkurransen mot Bad Company 2? BC2 vs. MW2 + map-pack = et enkelt valg for min del...da i favør BC2 hvis noen ikke skjønte det opplagte. Men det kan jo være de tenker at nå har alle som har tenkt seg å kjøpe MW2 gjort det, så nå gjelder det å melke kua for det den er verdt mens de kan... Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 æsj... dette gidder jeg absolutt ikke Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Aldri i livet. MW2 er ikke et så bra spill, så I left the building med en gang BFBC2 kom. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva med PC? Nekter å kjøpe hvis ikke forunfting pris. De burde heller fokusert litt på lagginga og hackerne det kryr av. Host migration er f.eks forferdelig Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Dette viser kun at Activision/Infinity Ward er blitt det nye EA (sammen med Ubisoft), og driter totalt i hva folk syns så lenge de kan få seg bittelit ekstra penger Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 når skal MS slutte med de jævla møkkapoengene.. gå over til kroner og øre som sony/ps3 og alle som leverer ting til pc også.. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hadde du fått med deidicated servere hadde jeg faktisk vurdert det ... Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva om de bare kunne gitt dette gratis? Nei da hadde de blitt bedre likt og sikkert fått tilbake kunder, nei huff! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Uviktig spill etter Battlefield BC2 kom ut. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvorfor kunne de ikke gi disse banene gratis, som de faktisk gjorde i Modern Warfare(1)? Der fikk vi jo banene Creek, Chinatown, Broadcast, og Killhouse via en patch(!). personlig kommer jeg ikke til å bruke en krone på de nye kartene. Endret 16. mars 2010 av Bjornivar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Map packen til CoD 4 kostet 10 dollar når den ble utgitt på X360 og PS3. PC-spillere fikk vel og merke kartene gratis flere måneder senere, men det var grunnet sponsing fra Nvida(konsoll-spillere fikk ikke glede av dette). Ellers er det liten grunn til å reagere overfor Activision i dette tilfellet, da bør man i det minste sikte en del bredere, da å utgi kartpakker slik som dette er blitt standarden denne generasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg