Gå til innhold

Lost 6x08: "Recon" (USA)

Anbefalte innlegg

normal60825.jpg

Her skal det bare diskuteres episode 8 av sesong 6, "Recon". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

"Recon" was written by Elizabeth Sarnoff & Jim Galasso and directed by Jack Bender.

Ukas Totally Lost er oppe på denne linken dag tirsdag.

http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html

Teasere nederst i videoen.

Forhåndsdiskuter forventninger og episoden når den er sendes/er sendt, episoden sendes kl.3 natt til onsdag på ABC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Episoden var over pari. Sawyer er politimann i den "alternative verden" men plages fortsatt av det som skjedde med faren og moren hans. Han er fortsatt besatt av tanken på å finne Anthony Cooper, jeg lurer på om denne Anthony Cooper også denne gangen er faren til Locke.

Btw, noen andre som ble litt skuffet over å se at kvinnen sawyer møtte i baren var charlotte, og ikke Juliet?

Flocke fortalte Kate at hans mor var en forvirret/gal kvinne. Hmm.. :hmm: Jeg trodde at Claire var slik pga smokey/flocke. Så spørsmålet er om Flocke løy til Kate, eller om det er noe annet ved øya som gjør enkelte mennesker gale/onde/forvirret. Vi ser jo at Sayid ikke er den samme Sayid lenger, han var likegyldig da Claire gikk til angrep på Kate... Så hva gjør at disse menneskene endrer personlighet på denne måten?

Hvem sin side er Widmore på??? Han er tydeligvis ute etter Flocke. De satte opp disse portene som var i dharmaville, som pleide å holde smokey ute. Men, hva er Widmores planer? Hva lå bak den låste døren i ubåten?? Personlig tror jeg Widmore er verken på Jacob eller Flocke sin side.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Helt grei episode. Morsomt med mer fakta om MiB, om vi da skal tro på han. Ellers syntes jeg det var en filler episode og cliffhangeren var dårlig. Selfølgelig skulle de ta suben,ærlig talt, det er garantert MiB sin plan også. De får da aldri lettet det flyet. Jeg gleder meg til vi får vite hva flashene er godt for, for de begynner å irritere meg. Unødvendig at det var Charlotte, hadde vært bedre med Juliet. Syntes de nesten bruker disse flashene bare for å få med gamle skuespillere som har forlatt serien. Kult i starten, men nå er det ikke like spennedne.

Merker at dette innlegget ble kanskje litt negativt, men jeg er skuffa over episoden.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

En ekstremt kjedelig episode, sesongens hittil kjedeligste faktisk.

Det er liksom ingenting spesielt som har skjedd nå de to siste episodene, og jeg føler vi har fått minimalt med svar og fremgang i plott siden sesongen begynte, annet enn at MiB har begynt å samle til en hær eller hva enn han driver med, og Widmore som har ankommet øyen. Er virkelig skuffet over sesongen forlivig.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Syns episodene til nå har vært bra, inkludert denne, men det er et eller annet som gjør at sesong 6 ikka har vært noen slager for min del.. Det skje liksom ingenting! Som nevnt tidligere står det og stamper på stedet hvil, og det er ikke bra...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk klager over at man ikke få vite nok. For all del, dere skal få lov til å ikke like episoden, men hvis det er bare svar dere vil ha ville jeg heller ha ventet til sesongen var ferdig og sitti en halvtime på lostpedia. Ting skjer litt sakte, cliffhangeren var litt dårlig, og man har enda ikke fått noen spesiell grunn til å føle seg involvert i flashsidewaysene, men jeg tror dette bygger opp til noe stort. Det går vel egentlig ikke ann å toppe det konstante spenningsnivået og actionmengden fra sesong 5, så de prøver vel å toppe det med å gi en opplevelse som ligner mer på s1.

Lenke til kommentar

Sesong 1 kommer dem aldri i nærheten av. Sesong 1 av Lost er noe av det aller beste jeg har sett på TV noen gang. Vi veit for mye om stedet nå til at det kan bli noe særlig mer mystikk ut av det. Ihvertfall ikke i den grad S1 tilbydde.

Var en litt artig vri og se Sawyer som snut, men ellers var det ikke mye å hoppe i taket for syntes jeg. Sliter litt med hele det Fake-Locke opplegget, og klarer ikke helt omstille meg til at John Locke er død, og at det vi ser er den populært kalte MiB i Lockes skikkelse.

Skal ikke Jin og Sun forenes snart? Dem har jo vært halvannen sesong fra hverandre nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...