Sindra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Heisann. Skal hjelpe tanten min å finne en ny bærbar datamaskin for henne å en kollega. Maskinen skal for det meste brukes til office applikasjoner (word, excel, powerpoint, outlook) og internett. Altså ikke veldig ressurskrevende arbeid. Hun vil ha en liten å lett, men kjapp maskin, type 13"-14", itillegg ønsker hun en dockingstasjon som kan plasseres på kontoret slik at oppkobling mot tastatur/skjerm skal være lettest mulig. Det siste kravet hennes er at det skal være med serviceavtale på maskinene. Er det mulig å finne dette produktet til 7-10 lapper? Har sett litt på Dell inspiron 13z, her kan man jo kjøpe med Dell sitt servicetilbud. Noen som har erfaringer med dette? Er vel rimelig enkelt å kjøpe en dockingstasjon til Dells bærbare? En annen interessant pc er Asus UL30VT. Vet dere eventuelt hvilken dockingstasjon som passer til denne maskinen? Kom gjerne med forslag til en annen maskin som hadde passet bra til henne utifra kravene jeg har beskrevet;) Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Heisann. Skal hjelpe tanten min å finne en ny bærbar datamaskin for henne å en kollega. Maskinen skal for det meste brukes til office applikasjoner (word, excel, powerpoint, outlook) og internett. Altså ikke veldig ressurskrevende arbeid. Hun vil ha en liten å lett, men kjapp maskin, type 13"-14", itillegg ønsker hun en dockingstasjon som kan plasseres på kontoret slik at oppkobling mot tastatur/skjerm skal være lettest mulig. Det siste kravet hennes er at det skal være med serviceavtale på maskinene. Er det mulig å finne dette produktet til 7-10 lapper? Har sett litt på Dell inspiron 13z, her kan man jo kjøpe med Dell sitt servicetilbud. Noen som har erfaringer med dette? Er vel rimelig enkelt å kjøpe en dockingstasjon til Dells bærbare? En annen interessant pc er Asus UL30VT. Vet dere eventuelt hvilken dockingstasjon som passer til denne maskinen? Kom gjerne med forslag til en annen maskin som hadde passet bra til henne utifra kravene jeg har beskrevet;) Fant ut at det ikke fantes dockinstasjon til Inspiron 13z, så da er vel den ute av bildet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Docking stasjoner er veldig uvanlig på pc'r til privatmarkedet bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå