HrMetics Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vi vet alle hva det er snakk om: de tingene som er i enden av skolissene. Vi vet også alle at disse ikke har noe navn. Jeg syns vi skal finne et navn til disse tingene. De fortjener det. Jeg spør bare: Hva hadde vi gjort uten dem? Kom igjen nå - kom med forslag, så kan vi bestemme oss for hva det blir etter hvert. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kramper. De heter faktisk det. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) EDIT: Kramper ja, høres fornuftig ut... Endret 15. mars 2010 av 900i Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Plasthylse til skolisse eller lissehylse. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Kramper. De heter faktisk det. Kramper? Det var et teit ord; det betyr jo noe annet også. Vi må finne et ordentlig et, som ikke kan misforstås. Hva med krinder? Eller spukner? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kramper. De heter faktisk det. Kramper? Det var et teit ord; det betyr jo noe annet også. Vi må finne et ordentlig et, som ikke kan misforstås. Hva med krinder? Eller spukner? Som sagt, de heter kramper. De finnes i stål, alu, plast, gummi etc. Syns du skal gå på biltema å spørre etter kramper til skolissa di, så får du nok hjelp =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Er ingen vits å finne opp nye ord for ting som allerede har navn. "Jeg synes jul ligner for mye på hjul. La oss finne et nytt navn på jul." Det blir som han ungen på Skaperen som hadde "funnet opp" en kappe med kameraer på som filmet omgivelsene så han kunne bli usynlig. Også ble han sablet ned med at de har forsket på slike ting i Japan i årevis, de viste ham tilogmed en video av prototyper. Og ungen begynte å grine fordi han trodde han var først. Endret 15. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg kaller dem for endeavsluttning. Men hvis det er "kramper" de heter så får jeg vel bytte til det. Hvorfor skulle de hete "kramper" det beskriver jo ingen verdens ting om hva oppgaven deres er engang. Krymp(er) hadde vært mye bedre i såfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå