MarKra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt den første versjonen av Playstation 3(den store med pianolakk) noe sted? Jeg syns den ser mye bedre ut, men det aller viktigste for meg er at den kan spille PS2 spill også, som Slim ikke kan så vidt jeg har skjønt. Så er det noen butikker som har den fortsatt, eller må jeg ty til finn.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du vil ikke finne noen ps3 med ps2-støtte i butikker. Disse maskinene ble tatt ut av produskjon i 2007, det vil si lenge før slim kom på markedet og er forlengst utsolgt. Eneste mulighet er bruktmarkedet, men husk at det kun er 60GB-versjonen som støtter ps2-spill. Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Er du sikker på at det bare er 60GB versjonen? Jeg mener å ha lest at 80GB også støttet PS2 spill. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Ikke her i Norge hvertfall, bare 60 GB som støtter PS2 her Ikke alle PS2 spill som støttes heller, og noen emuleres dårlig, slik at det kan oppstå bugs eller andre feil i spillet. Endret 15. mars 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Er du sikker på at det bare er 60GB versjonen? Jeg mener å ha lest at 80GB også støttet PS2 spill. Du har nok lest dette vil jeg tro, problemet er at denne 80GB-versjonen med ps2-støtte kun ble solgt i Amerika. 80GB-versjonen som ble solgt i Europa støtter ikke ps2-spill, som sagt er det kun 60GB-versjonen som gjør det. Endret 15. mars 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå