Beges Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Sitter og fyller ut noen elektroniske jobbsøknader nå, og på et av feltene skal jeg fylle ut om mine IT-kunnskaper. Hvilke programmer/kunnskapsområder skal man ta for seg i en slik søknad? Er det snakk om programmer som Microsoft Word, Excel, Adobe Dreamwaver? Kunnskapsområder som C++ og HTML? Endret 15. mars 2010 av Beges Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Legg inn det du har av erfaring/kunnskap, hvis det er relevant for stillingen du søker på. Hvis du feks søker på stilling som sveiser, så hjelper det lite at du har gode kunnskaper innen C++ og HTML... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Søker på stilling som kassamedarbeider... Kan ikke se noe jeg kan som kan være relevant for det Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Relevant for en slik stilling vil jo være om du er åpen som person. Stikkord relevant å få med i søknadsteksten vil jo feks være : Flink med folk, serviceinstillt, pålitelig osv. At du er flink med data er jo ingen uting. Moderne kassa apparater er jo elektroniske. Men du trenger feks ikke nevne alle kurs ol du har tatt innen data. Men isteden si at du har gode kunnskaper innen data. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk for svar Søknad levert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå