SirJames Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hvordan kan jeg se hvor mange minutter og timer pcen har vært slått på og vært koblet til internett? Pr.dag og uke? Vil ha kontroll med hvor mye familiemedlemmer bruker pcen når jeg ikke er tilstede. Bruker windows vista. Endret 15. mars 2010 av James King Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvordan kan jeg se hvor mange minutter og timer pcen har vært slått på og vært koblet til internett? Pr.dag og uke? Vil ha kontroll med hvor mye familiemedlemmer bruker pcen når jeg ikke er tilstede. Bruker windows vista. Hvorfor må du vite det? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Sikkert en sånn overivrig forelder som har barn med "datatid". -> Ikke overvåk barna dine, det er bare tåpelig. Hvis det derimot ikke er snakk om barn, er du frekk og kanskje en smule forstyrra. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Har sett noe sånt i Vista før, men husker ikke hvor. Skal se om jeg finner det. Desverre så fant jeg det ikke. :/ Endret 15. mars 2010 av dsbilling Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Mistenker at fruen sitter på nettet hele dagen mens jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Mistenker at fruen sitter på nettet hele dagen mens jeg er på jobb. Det er ikke din business =) Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Mistenker at fruen sitter på nettet hele dagen mens jeg er på jobb. Det er ikke din business =) Ikke det? Blir jo ikke gjort mye i huset. Og så kommer hun seg ikke ut og får seg litt luft og andre impulser. Det kan bli for mye internett. Endret 15. mars 2010 av James King Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mistenker at fruen sitter på nettet hele dagen mens jeg er på jobb. Det er ikke din business =) Ikke det? Blir jo ikke gjort mye i huset. Og så kommer hun seg ikke ut og får seg litt luft og andre impulser. Det kan bli for mye internett. Sett passord på pc'n. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Så prøver vi å holde oss litt saklige her. Innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå