Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noen andre som la merke til Nevilles reaksjon da Torres prøvde å slå av en latter med ham? Neville ignorerte ham totalt, og hadde det samme killer-blikket som han oftest har før kamper. Elsker attituden til Neville! Noen som har ett bilde av denne hendelsen forresten?

Så det selv, og ble hard som faen. Neville er en ekte mann, og ville ikke ha det androgyne kvinnfolket over seg.

Lenke til kommentar

Var rett å slett en HERLIG kamp. Lå å grein etter scoringen av kvinnemennesket, men når Rooney scorte visste jeg at det kom til å gå veien. og må bare si: DARREN FLETCHER, FUCKING LEGEND!!!!!!! Gerrard kan bare gå å labbe en lang tur i skogen for han er ikke i NÆRHETEN AV DARREN FLETCHER! BB Uten tvil!!!

Lenke til kommentar

Var det noen andre som la merke til Nevilles reaksjon da Torres prøvde å slå av en latter med ham? Neville ignorerte ham totalt, og hadde det samme killer-blikket som han oftest har før kamper. Elsker attituden til Neville! Noen som har ett bilde av denne hendelsen forresten?

Er på vill leting etter en still av den selv. Håper det blir posta her med en gang noen finner :)

Hvor er egentlig Gerrard i denne kampen? For meg var han nesten helt usynlig.

Fletcher The Magician. Starring: Stevie G & Darren Fletcher. Handler om en skotte som putta en brite i lomma.

Lenke til kommentar

Min dag

Står opp i 10-tida og kaster i meg pils etter en helvetes natt på byen. Drar på Lille-London i Trondheim men blir kasta ut etter 5 min, vet ikke helt hvorfor. Jeg går ut og finner noen og spør hvor jeg kan se kampen. De skulle se kampen så jeg ble med dem. Finner oss et bord og jeg er SKAMFULL. Når Torres scorer vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hvorfor GIDDER IKKE noen å markere ham?! Uansett da, straffen vår kommer senere og jeg står å danser foran Liverpool-supporterne. Skjikkelig goddans. Et par av dem reiste seg opp og ville slåss, men før noe skjedde kjente jeg bare en hånd på skuldern som røska meg vekk. Det var en United-supporter. Fikk faen meg kjeft av de andre United-supporterne som var der pga. dansinga. De mente det var totalt unødvendig. Kjipe folk. United vinner og jeg satt i én time og gråt på puben etterpå mens jeg prata med en hyggelig Liverpool-supporter. Ordentlig real type, nesten litt fyllikk. Jaja, våkna uansett opp nå. Flyet mitt hjem gikk for et par timer sia så det kan jeg bare glemme. HELT RÅTT!!

Lenke til kommentar

FOR EN FANTASTISK DAG!!!!!!!!!!!

Sitter å ser kampen på med 4 liverpool supportere, når Torres scorer første målet, står han ene "kameraten" min og danser og jubler forran TVen å gjør det han kan for å provosere og gni det inn.. Sitter bare å smiler og ser bort på meg..

Også kommer straffen, 1-1.. Også Guds andre sønn Park kommer og setter inn 2-1.. Jublet og gapte som en gal.. HELT fantastisk..

Også på toppen av det hele spiller Chelsea uavgjort..

Lykkerus!

Lenke til kommentar

Har blitt alt for mange tap mot Pool nå. I dag skal det snu. Liverpool kommer nok til å spille på sin sedvanlige kjipe måte, men jeg tror vi vinner likevel. Rooney kommer til å score. Aldri i verden om jeg ville kjøpt uavgjort dersom jeg fikk det tilbudet nå. Kan skjønne at Liverpool-fans ville gjort det, men ikke united-fans. Vi er mye bedre og BØR vinne.

Lett :D

Lenke til kommentar

......

We've done it. We did it. We fucking did it.

Jeg holdt på å gråte når jeg så Park feire i slow-mo. Den mannen der, mannen jeg har snakket positivt om gjennom hele Utd-karrieren hans. Jeg kan ikke forklare hvor mye glede jeg følte når han headet inn den ballen. Folk har sagt at han bare spilte i Utd for å tjene penger fra Asia osv osv osv. Eat shit, just like the scousers. Ji Sung Park. Take a bow son, take a fucking bow.

Wazza Fletcher, elsker dere så jævlig mye dere og.

Vi slo Liverpool, ENDELIG. Følelsen er vanskelig å skrive ned i ord etter de siste 3 møtene. Jeg har ikke vært fornøyd med NOE etter tap mot Liverpool, til og med ligaen i fjor smakte bare 98% deilig. Men nå, nå er til og med skolearbeid deilig. Jeg har faen ikke følt så mye glede på lenge.

Alle i Utd fortjener ros i dag ja, kanskje unntatt Carrick da men han var vel der for å sentre ballen tilbake til VDS et par ganger (...skjerpings MikeyMike), men denne dagen må være kjent som Park-dagen. Han og Fergie får absolutt alt av min kjærlighet i kveld. Så dere Fergie etter kampen ble avblåst? Jeg trodde jeg feiret etter kampen, men FUCK det. SE på Fergie. Er han 70 år gammel? FUCK OFF sier jeg bare. Mer passion enn absolutt alle her på forumet til sammen. Fergie, du er urealistisk. Den dagen du er ferdig som Utd manager skal jeg gråte som om noen i familien har dødd. Er det faen meg mulig å ha så mye passion.

Special credit til Vida også, fy faen. Snakk om å skjerpe seg etter forrige gang(ene). Tapte han faen meg en hodeduell i dag? Torres can eat his shit. Vidic er en monster. Evra var også herlig god i dag. Dette var også sant og jeg tenkte det samme! Ja, jeg vet hva dere tenker, "at han presterer å nevne Scholes i DAG også, fy faen." Vel, ja, jeg gjorde det! Og HVOR var Captain Hypocrite/barfighet/albu-mannen/vise fingeren til dommeren i dag? Nei, jeg tror faktisk vi må spørre Fletcher for han tok han helt ut av kampen, ingen tvil.

Litt special creds til Neville også, for å vise Torres at han er en liten drittunge og at han kan bare pelle seg vekk fra en ekte Devil. Bare fuck off Torres, fuck off. GARY NEVILLE IS A RED; IS A RED; IS A RED. GARY NEVILLE IS A RED, HE HATES SCOUUUUUUUUUSERSSSS.

Og sist men ikke minst, jeg kan ikke si hvor utrolig deilig det var å være på plass der jeg har vært de 3 siste kampene mot Pool, nemlig Scotsman her i Bergen. Der jeg har sett de samme Pool fittene feire foran trynet mitt 3 JÆVLA GANGER PÅ RAD, har fortsatt mareritt fra de opplevelsene. Og når Torres (btw, jeg har klaget på Torres en del og sagt hvor mye jeg hater oppførselen hans på banen osv, og det han presterer i dag er nesten herlig for nå vet ALLE det, og de Utd supporterne som sa at de ville glatt hatt han med i Utd siden han var så god selv om han spilte for Pool osv kan faen meg ta den tilbake og si "faen som du hadde rett tc". FOR EN UTTER CUNT. Og det ropte jeg på Scotsman kanskje 10 ganger etter de viste reprisen av det han gjorde før Wazza-legend sin straffe. FUCK OFF YOU FUCKING SPANISH LADYCUNT) scorte 1-0 så feiret de samme fitten foran meg igjen, og jeg tenkte helt seriøst at det skulle bli akkurat det samme igjen. Begynte å lure om ikke jeg skulle faen meg stikke om det ble 2-0 til Scouser-rats, men så kom den samme retarded Masch som elsker å tabbe seg ut mot oss, men slipper et rødt kort som han egentlig bør få. Uansett, vi fikk straffen og jeg dret opp i det så lenge vi scorte. Måtte bare ha 1-1 der og da. Og han bommet, jeg visste det tenkte jeg. Men nei, ikke denne sesongen. Han var der, han var kald, han var Wayne Rooney og han utlignet mot klubben han hater like mye som meg.

What happens next, is history. Feiret foran alle disse Liverpool supporterne som jeg faktisk begynte å hate snart, og så at de erfarte nesten like mye smerte som jeg har erfart under de siste 3 møtene. Det var for deilig, for deilig. Alle så på meg som jeg var helt gal, men brydde jeg meg? Fuck no. HAN HEADET DEN INN. FOR ET INNLEGG; FOR EN HEADING. JI SUNG PAAAAAAAAAARK. THREE LUNG PARK. SNART UTD LEGENDE FOR FAEN.

PARK PARK WHEREVER YOU MAYYYYYYYY BEEEEEEEEEE!

97916944.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F568B538B858E088EF3FCCC9DAD95571305E546B51C8B57774

WHAT A FEEEEELING BOYS. WHAT A FEEEEEEEEEEELING!

ONE UNITED.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Min dag

Står opp i 10-tida og kaster i meg pils etter en helvetes natt på byen. Drar på Lille-London i Trondheim men blir kasta ut etter 5 min, vet ikke helt hvorfor. Jeg går ut og finner noen og spør hvor jeg kan se kampen. De skulle se kampen så jeg ble med dem. Finner oss et bord og jeg er SKAMFULL. Når Torres scorer vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hvorfor GIDDER IKKE noen å markere ham?! Uansett da, straffen vår kommer senere og jeg står å danser foran Liverpool-supporterne. Skjikkelig goddans. Et par av dem reiste seg opp og ville slåss, men før noe skjedde kjente jeg bare en hånd på skuldern som røska meg vekk. Det var en United-supporter. Fikk faen meg kjeft av de andre United-supporterne som var der pga. dansinga. De mente det var totalt unødvendig. Kjipe folk. United vinner og jeg satt i én time og gråt på puben etterpå mens jeg prata med en hyggelig Liverpool-supporter. Ordentlig real type, nesten litt fyllikk. Jaja, våkna uansett opp nå. Flyet mitt hjem gikk for et par timer sia så det kan jeg bare glemme. HELT RÅTT!!

Er man i trondheim er det bare 1 sted å se fotball - three lions. Satser på at det var der du endte opp :).

Lille London er RBK-land. Du ble kasta ut pga dialekta tipper jeg...

PS: Ingen liker ypping til vold (aka dansing foran rivaliserende supportere) noe sted - du hadde fått ei hånd på skuldra av meg og.

Lenke til kommentar

Nydelig Points, nydelig tc :)

Highlights. Ubeskrivelig. For en ro jeg har i kroppen nå. PL-håpet mitt steg fra 1% til 99%. For første gang i år kan jeg oppriktig håpe på det FJERDE ligagullet på rad. Nå ligger vi i førersetet. COME ON YOU FUCKIN REDS!! Tar av meg drakta nå og legger meg. Lillebror sovna med sin på :love:

Lenke til kommentar

Takker for Highlights Niko. Endelig fikk eg sett målet til Park :D

MEN''s ratings

Legg spesielt merke til Vidic :D

6 Van der Sar: Liverpool didn't pose him that many direct problems and didn't stand chance with goal

7 Neville: The veteran dipped into his memory bank to shut off his channel with assuredness

8 Ferdinand: Never a moment when he was in a major panic but maybe should have been aware of Torres for goal

8 Vidic: Congratulations to the Serb on lasting the full 90 minutes! Largely in command

7 Evra: Liverpool had no joy finding a route down his flank

8 Valencia: The Anfielders couldn't relax when the ball fell to his feet

8 Fletcher: The Scottish dynamo won control of the engine room with his non-stop work

7 Carrick: An oasis of calm in the midfield maelstrom

8 Park: The Korean was a constant worry to Liverpool and they couldn't halt his winner

6 Nani: Had one or two moments that caused Liverpool problems but generally a quiet afternoon

8 Rooney: Led the front with fervour and 'Pool's defence couldn't have been more at risk with two men facing them

Lenke til kommentar

Torres målet:

Carrick mister ballen på midten, jogger tilbake, stopper 1 meter bak Torres og ser på at han scorer.... Greit at det er forsvarerens jobb å ta Torres, men hadde Carrick fortsatt "løpet" tilbake hadde han vært en ekstra mann på Torres. Noe som ikke hadde vært dumt siden Liverpool ikke hadde noen andre inni feltet...

Når eg ser straffen omigjen fjernes all tvil. Er ikke i tvil om at det er en straffe. Ja, han begynner å holde Valencia utenfor 16 meteren. Men hvis det er nok å begynne å rive å slite i spilleren utenfor, for så å rive han overende innenfor og det skulle vært frispark så blir ting feil. De er i duell, Masche spiller skittent hele duellen, men river Valencia over ende først når han er innenfor streken. Klar straffe. Tar fra Valencia en soleklar målsjangse, orange kort etter min mening... Han prøver ikke ballen engang, kun interessert i mann.

SkySports kommentatorene er forøvrig heller ikke i tvil, ei heller de i C+ studio var i tvil, så hvorfor den kalles tvilsom er utenfor min fatteevne... (Ikke det at det sier så mye... : ))

Tenk så god Valencia hadde vært om han hadde kunnet bruke to føtter, ref. så bra han er på innlegget der Park tar en Berba heading på free header...

Torres :thumbdown:

Edit: Benitez :!: For ein idiot!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...