Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så forbanna håpløst at vi ikke spiller bedre i dag. United hadde egentlig en dårlig dag på jobben, så vi hadde en alle tiders mulighet. Men når vi ikke klarer å heve spillet selv når vi møter dere, er det nødt til å bli tap.

Ellers lite med kommentarer til kampen. Torres er jævla god, men også jævla uspiselig til tider. Gerrard kunne like godt sittet på benken hele kampen, selv ikke han klarer å heve seg til denne kampen.

Lenke til kommentar

Patetisk og smålige innlegg gjør dagen min bare enda lysere!

x2

Jotun, jeg tar meg den kunstneriske frihet å legge til +47 vs +18 i målforskjell. Dette til tross for at United "kom til å rykke ned" uten Ronaldo.

Åja, vi er i kvartfinale i europacupen også. Det er forsåvidt Liverpool også, if you catch me drift :D

Lenke til kommentar
Rart det ikke blir mer når vi til stadighet får høre hvor dårlige vi er liksom.

Vel, 18 poeng mer +47 kontra +18 i målforskjell sier kanskje mer for deg da?

Edit: The Game.

Faild to see the point as usual, ja det. Og bare 2-1 ? :D

Men det skal da ikke gå ut over meg at du ikke skjønner poenget??? :D

Lenke til kommentar
Rart det ikke blir mer når vi til stadighet får høre hvor dårlige vi er liksom.

Vel, 18 poeng mer +47 kontra +18 i målforskjell sier kanskje mer for deg da?

Edit: The Game.

Faild to see the point as usual, ja det. Og bare 2-1 ? :D

Men det skal da ikke gå ut over meg at du ikke skjønner poenget??? :D

Blææææ :p

Lenke til kommentar

Har bare eit kjapt spørsmål sida alle klagar so mykje på Torres (greitt, mykje var fortjent). Er det så fryktelig sportslig av Fletcher å stemple Kuyt med begge føttene etter at han tapte ein duell?

Slik som Gerrard spillte så hadde det kanskje vært greitt at han hadde fått karantenen, var ikkje mykje tenning på han idag.

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra Sir Winston's på Karl Johan, og fy faen for en nervepirrende kamp. Satt og ventet på enda en skrell når Torres skallet ballen i nota etter bare 5 spilte minutter, også kommer Rooney og bommer på straffen. Det lille øyeblikket midt mellom der hvor jeg så at han bomma og da jeg skjønte at han skulle sette den allikevel var en ekstremt utladning av frustrasjon. Har aldri opplevd maken. Park, forresten. ELSKER DEG SOM BARE FAEN!!! DET ER SÅ JÆVLA DEILIG Å SLÅ DE HELVETES DIPPERSENE!

Satt med Fletcher-drakta mi på også, og jaggu leverte ikke skotten som aldri før. Banens beste, helt klart!

Forresten, Mascherano og det røde kortet var litt i grenseland. Vi fikk straffen og jeg er takknemlig for det. Det er gult med rødskjær. Torres, derimot... spiller skittent, hyklersk og jævlig hele kampen igjennom og sutrer som den lille ungen han er. At han ikke får gult for å sparke opp straffemerket er helt på trynet, også når han atpåtil går inn i Park med all intensjon om å ta mann og ikke ball er det skandale at han ikke blir sendt i jentegarderoben. Om det ikke skulle være nok skal han klage på motspillere som oppfører seg som speidergutter i forhold til El Niña selv, og sutrer og whiner til dommeren konstant. Torres fortjener rødt bare for å ha vært på banen, sånn som han holdt på i dag. Kvalmt er bare forbokstaven. Har ingen verdens ting til overs for han. Heldigvis er Gerrard helt forbanna usynlig og forsvinner helt fra jordens overflate etter pasningen til Kuyt før målet, takket være Kong Darren på midtbanen. Herre så undervurdert han er blant ikke-United-supportere.

Lenke til kommentar

Har nå lest gjennom kamptråden og må si Smågals patetiske utbrudd underveis fryder meg. For å ikke snakke om de alltid så "ålrighte" Arsenal supporteren som tilgangs viser sitt sanne ansikt.

Med tanke på tabellsituasjon så burde det ikke være vanskelig å skjønne hvilken side Arsenal-fansa er på. Og er det ikke du som har preket om at du ville ha mer trøkk fra vår leir? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis det er som de sa i studio at det ikke eksisterer en regel på om man skal dømme der situasjonen starter eller slutter, har fotballen et stort problem. For det er helt latterlig at slike avgjørelser skal gå på synsing.

Torres gjør det han kan best: scorer og syter. Gerrard fortsetter sin dårlige form. Jeg kan ikke si at vi spilte søppel, selv om vi ikke var i nærheten av å vinne. Det nytter ikke å spille til terningkast fire i slike kamper.

Gratulerer med seieren til United-supporterne.

Lenke til kommentar

Var det noen andre som la merke til Nevilles reaksjon da Torres prøvde å slå av en latter med ham? Neville ignorerte ham totalt, og hadde det samme killer-blikket som han oftest har før kamper. Elsker attituden til Neville! Noen som har ett bilde av denne hendelsen forresten?

Lenke til kommentar

Gratulerer med seieren United fans. Vi fortjener ikke bedre. Vi klarer ikke å skape noe etter vårt første mål, og ved å legge oss bakpå, er det bare nødt til å ende sånn. Hvor er egentlig Gerrard i denne kampen? For meg var han nesten helt usynlig.

Ja, Torres var litt usportslig i dag. Men å stemple han med så sterke ord som mange United fans her inne har gjort blir helt klart feil. Verdens beste spiss fortjener ikke det slags. Grunnen til at Torres blir så sinna i dag skylder to ting. Nummer en at han mener dommeren ikke er god, nummer to at medspillerne hans ikke spiller bra. Vi kan ikke være "carried by Torres" lengre nå. Inn med Babel og Aqui fra start, så hadde dette sett annerledes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...