Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg FIFA eller hva faen di heter, slipper Torres unna noe som helst straff for det han gjorde med straffemerke, ellers fuckings deilig å vinne over det SØPLE laget, United We Stand

Haha, FIFA. :!:

FA bryr vel seg fint lite om slike ting uansett. Drøy måte å få straff på i hvert fall.

Lenke til kommentar

Noen hadde dømt frispark, noen hadde dømt straffe. Jeg hadde nok dømt straffe selv hvis jeg hadde vært dommer i den situasjonen. Når det gjelder røde kort. Vel, ikke sikkert at Torres hadde fått gult kort i etterkant av det han gjorde på straffemerket, hvis han hadde fått gult kort der.

Begge deler er soleklare kort, så det hadde vært tabbe isåfall.

Er enig at det er to soleklare kort. Men poenget mitt er hvis han hadde fått gult i første situasjonen, så er det ikke sikkert at han hadde satt inn en takling slik han gjorde. Når det gjelder Mascherano så var den grei. Der mener jeg rødt ville blitt for strengt, ikke var han sistemann heller. Vermaelen igår var sistemann og der har egentlig ikke dommer noe annet valg enn å gi vise ut Vermaelen, mens det var annerledes her. Så da var gult kort greit.

Lenke til kommentar

ikke var han sistemann heller.

Det har ikke en dritt å si. De andre var for langt unna til å kunne gjøre noe, det var en opplagt målsjanse og da er det direkte rødt. Skjønner ikke hva dommeren driver med.

Glemte jo å skrive det, MoM Fletcher igjen, fy faen for en jobb han legger ned på midtbanen!

Skulle likt å sett antall kilometer løpt.

Lenke til kommentar

Var det noen som tvilte på hvor stor betydning Fletcher har på midtbanen vår? Han spilte alene mot Macherano, Lucas og Gerrard. Michael Carrick håper jeg vi kvitter oss med i sommer, for han har overall vært forjævelig dårlig denne sesongen. Savnet utrolig nok Anderson i dag. Hazza bør gå rett inn for MC når han er klar for 1.lagspill.

Fletcher > Capt Shitt. Lett.

Lenke til kommentar

ikke var han sistemann heller.

Det har ikke en dritt å si. De andre var for langt unna til å kunne gjøre noe, det var en opplagt målsjanse og da er det direkte rødt. Skjønner ikke hva dommeren driver med.

Glemte jo å skrive det, MoM Fletcher igjen, fy faen for en jobb han legger ned på midtbanen!

Skulle likt å sett antall kilometer løpt.

Jo det har noe å si. Agger kunne vært der hvis han ikke hadde stått der han stod og klødde etter buser. Egentlig burde Mascherano feid ned Valencia mye tidligere. Men nå har Mascherano en tendens til å gjøre ubrukelige ting.

Lenke til kommentar

Noen hadde dømt frispark, noen hadde dømt straffe. Jeg hadde nok dømt straffe selv hvis jeg hadde vært dommer i den situasjonen. Når det gjelder røde kort. Vel, ikke sikkert at Torres hadde fått gult kort i etterkant av det han gjorde på straffemerket, hvis han hadde fått gult kort der.

Begge deler er soleklare kort, så det hadde vært tabbe isåfall.

Er enig at det er to soleklare kort. Men poenget mitt er hvis han hadde fått gult i første situasjonen, så er det ikke sikkert at han hadde satt inn en takling slik han gjorde. Når det gjelder Mascherano så var den grei. Der mener jeg rødt ville blitt for strengt, ikke var han sistemann heller. Vermaelen igår var sistemann og der har egentlig ikke dommer noe annet valg enn å gi vise ut Vermaelen, mens det var annerledes her. Så da var gult kort greit.

Det går mer på at han ødelegger en soleklar scoringssjanse, noe jeg mener det er, og da skal det gis rødt. De som er bak Mascherano er ikke i nærheten av ballen.

Om Torres hadde takla sånn med gult aner jeg ikke. :)

Lenke til kommentar

Vanvittig deilig med seier i dag! Fullt fortjent også, spesielt når ein ser at Liverpool omtrent ikkje får avslutta angrep i løpet av kampen, skudd på mål kan ikkje vere meir enn 2-3?

Eg meinar heller ikkje at United spelar fantastisk fotball, faktisk så er vi til tider langt ifrå kva vi kan når vi verkeleg viser oss fram, men vi gjer det som er viktigast i dag, scorar eit mål meir enn motstander, kjem tilbake sjølv om at vi låg under ganske tidlig, og har for det meste god kontroll på kampen. Vi har eit veldig skummelt augneblink med Torres/Bønna på slutten, men det ville vore eit ran om Liverpool skulle få med seg poeng.

Karma is a bitch Torres, berre synd ikkje dommaren presterer å vise deg ut.

Lenke til kommentar

Hahaha, så deilig, så deilig!

Liverpool er et kvalmt fotball-lag! Torres og Kuyt fikk meg nesten til å spy i dag. Hvem tror de at de er? Torres er en usportslig tenåringsjente som skulle hatt det gule først for usportslig oppførsel og så deretter for det SOLEKLARE gule kortet på Park. Kuyt lekte sjef mot Fletcher og jeg satt nesten der og håpet at Fletcher skulle jule han opp, elendige nederlandske hest med teknikk som, ja, nettopp en hest.

Straffen var rimelig grei, det kan dømmes frispark der, men til gjengjeld kan det også gis rødt kort til Mascherano der som til tross for at han ofte er stor i kjeften faktisk er en fair spiller.

Herlig spill i dag. Park blir MotM for min egen del.

Wayne Rooney :love:

2rooney_3.jpg

Lenke til kommentar

Jo det har noe å si.

Feil. Er det en opplagt målsjanse spiller det ingen trille om man er sistemann eller nest sist. Blir som å si at om du treffer ballen i en takling så er akkurat det samme hvordan du tar mannen, traff jo ballen først må vite.

Agger kunne vært der hvis han ikke hadde stått der han stod og klødde etter buser.

Hvis han hadde startet å løpe mot Valencia ja, men det gjorde han ikke. Han hadde ikke sjans til å nå Valencia før han eventuelt hadde fått avsluttet.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

VDS: 7 Gjør alt rett, trygg og kjapp ut i feltet når han må. Har god kontroll på forsvaret foran seg med unntak av på målet.

Neville: 6. En kamp helt på det jevne kommer opp når han skal i støtte til Valencia, selv om deres samarbeid ble noe hemmet av taktikken vår.

Vidic: 6+. Målet er kollektivt forsvaret sin feil. Ellers helt stål.

Rio: 6+. Sjef på alle områder. Tetter områder i god gammel stil, sammen med Vidic putter de Torres i baklomma.

Evra: 7 Er som Neville hemmet fremover av taktikken, jeg trodde virkelig han og Nani skulle være livsfarlig idag. Men han gjør en stor jobb, som vanlig.

Nani: 6. Gjør en bedre jobb defensivt enn offensivt idag. Har mulighet til å utfordre flere ganger med velger det trygge stort sett hver gang.

Park: 7. Har en elendig førstetouch gjennom mye av kampen. Men han gjør den jobben han er der for. Han og Fletcher er ultrabevegelig og styrer alt sentralt. Alltid spillbar og veldig god som "makker" til Rooney i starten av kampen. Målet er herlig.

Carrick: 5- Uniteds klart dårligste. Det er rett og slett håpløst grått og ikke minst livsfarlig det han bedriver idag. Det kostet oss et baklengs. Men i det defensive er han med på mange gjenvinninger og plasseringsevnene defensivt er som alltid upåklagelig. Idag var egentlig resepten etterhvert, ikke gi Carrick ballen.

Fletcher: 8+. For en mann. MOTM idag. utrettelig jobbing, tar knekken på alle sentralt hos Liverpool. Var gerrard egentlig der?

Valencia: 7. God kamp for hans del, har ikke altfor mye hjelp av Neville, men løser alt mer enn godt nok. Insua kommer til å ha mareritt. At Liverpool nå har gode backer er bullshit. johnson og Insua klarer alene ikke å stoppe noen. Det eneste jeg har å utsette på Valencia er mangelen på løp i bakrom, stiller seg ofte for langt ned mot linja.

Rooney: 8. Strålende i vårt possesion spill. Blir veldig alene på topp, men han gjør absolutt det beste ut av det.

Ja jeg glemte det. FUCK YE!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Torres er en usportslig tenåringsjente som skulle hatt det gule først for usportslig oppførsel og så deretter for det SOLEKLARE gule kortet på Park.

Her ville enhver kul datageek skrive: QFT.

Dritt Torres. Ville kun hatt han om vi fikk han gratis og kunne selge han for 30 mill etterpå. Kjeks. Idiot.

Men han er dessverre fryktelig god. Selv om målet han scorte i dag (stort sett det han gjorde utenom å sutre rundt og være en skitten stygg spiller full av dirty tricks) var en gavepakke fra forsvaret. Tror faktisk den ufødte sønnen/dattera mi kunne scoret det målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...