Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Ikke at resultatet er ufortjent.

Men, i mine øyne ødelegger Webb denne kampen. Dømmer jo alt i Uniteds favør, og gir bort en straffe der det egentlig skal være frispark på 19 meter. Latterlig.

Men, gratulerer med seieren uansett. Grådig kjedelig kamp igrunn.

lol, og de to røde kortene til liverpool?

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JADDAAAAAAAAAAAAA!!! Fy faen så nervøs jeg var der på slutten. Fucking hell. Og sleivsparket til Torres? Noen kunne drept meg!

3 poeng! Bort med seiersrekka til scouser-scumsen. SATAN!!! Ingen CL Liverpool.

JAAAAA! UNITED WE STAND!

Lenke til kommentar

Gratulerer til United. Dere var det beste laget og vant fortjent. Skulle ønske Benitez kunne gjort byttene tidligere. Maxi var f.eks helt ubrukelig. Men men. Etter dette tapet her så må det et mirakel til for at Liverpool skal spille CL til høsten.

Ellers var det som mange sier, en kjedelig kamp.

Lenke til kommentar

Men, i mine øyne ødelegger Webb denne kampen. Dømmer jo alt i Uniteds favør, og gir bort en straffe der det egentlig skal være frispark på 19 meter. Latterlig.

Torres rødt, mascherano rødt? Så ikke at han dømte de to?

Ang straffen, så sa den tidligere dommersjefen i england at det er der situasjonen slutter, ikke starter, som betyr noe for hvor det skal blåses.

Lenke til kommentar

JADDAAAAA!!!! Faen så fortjent, selv om kampen var jævlig dårlig. Her var det MYE nerver ute å gikk.

VDS 7

Neville 7

Vidic 7

Rio 7

Evra 8

Valencia 8

Carrick 4- (fyfaen i helvete MC, begredelig! Hvor mange ganger slo han bort ballen? Lucas takter)

Fletcher 8+ (Alltid god, uansett)

Nani 6 (Jobber veldig godt, men får til uhyre lite til tross for mye mer rom enn Valencia å boltre seg i)

Park 9 (MOTM)

Rooney 7

PS: Webb dømte mer i favør Liverpool enn United, så hold kjeft. Mache skulle vært utvist og dere fikk minst 10 billige frispark.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh....

Litt sein. De klarte pigadø å kline inn et MØTE i HELE FORDØMTE ANDREOMGANG :( :( :(

Men ENDELIG.

Lenke til kommentar

Torres rødt, mascherano rødt? Så ikke at han dømte de to?

Ang straffen, så sa den tidligere dommersjefen i england at det er der situasjonen slutter, ikke starter, som betyr noe for hvor det skal blåses.

Carra skulle og hatt rødt, men slipper selvfølgelig unna.

Fra VG Live:

0 - 1 Mål Liverpool: Torres. Sjokkåpning på Old Trafford. Kuyt klegger inn fra høyre. :!:

Lenke til kommentar

Jess, gratulerer med seieren. Kjenner det er bittert å si det, menmen, resultatet var fortjent sett igjennom de 95 minuttene. Irreterer meg likevel grønn over at Torres ikke traff skikkelig rett før overtiden begynte. Straffen var forøvrig helt grei. Rødt kort mener jeg ville blitt for strengt da det var en scoringsmulighet, men den var ikke stor. Skal tas med i vurdering at Carra kunne kanskje nådd frem til Valencia før han fikk avsluttet.

YNWA

Lenke til kommentar

Noen hadde dømt frispark, noen hadde dømt straffe. Jeg hadde nok dømt straffe selv hvis jeg hadde vært dommer i den situasjonen. Når det gjelder røde kort. Vel, ikke sikkert at Torres hadde fått gult kort i etterkant av det han gjorde på straffemerket, hvis han hadde fått gult kort der.

Lenke til kommentar

Noen hadde dømt frispark, noen hadde dømt straffe. Jeg hadde nok dømt straffe selv hvis jeg hadde vært dommer i den situasjonen. Når det gjelder røde kort. Vel, ikke sikkert at Torres hadde fått gult kort i etterkant av det han gjorde på straffemerket, hvis han hadde fått gult kort der.

Begge deler er soleklare kort, så det hadde vært tabbe isåfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...