Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Nydelig dømming der å først se fordelen og så dømme og gi gult!

Alt som dømmes for dere er vel som regel god dømming?

Det var en relativt patetisk ting å si... Men du gjorde det vel kun for å provosere, så da går jo det ganske greit ;)

Var vel egentlig det. Er forsåvidt enig i den situasjonen. Bra dømming der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig dømming der å først se fordelen og så dømme og gi gult!

Alt som dømmes for dere er vel som regel god dømming?

Det var en relativt patetisk ting å si... Men du gjorde det vel kun for å provosere, så da går jo det ganske greit ;)

Var vel egentlig det. Er forsåvidt enig i den situasjonen. Bra dømming der.

;)

Lenke til kommentar

Latterlig. Hvor lenge skal han få gå med fordelen da? Rekker å drible 2 mann og miste ballen. Så blåser han. KJØPT&BETALT.

Hørt om å se an fordelen for så å blåse? Eller er det nytt for deg?

Faen, les før du poster da? HVOR LENGE skal han få ha fordelen da? Dribler to jævla mann og mister ballen, så får han frispark.

Hvis han har tre spillere rundt seg, er det ingen fordel. Er jo en grunn til at det heter fordelsparagraf, man må se an om det er en fordel for det angripende laget.

Lenke til kommentar

@zlazor: Har to skjermer så jeg poster innlegg når det er stopp i spillet. Null stress.

Synes ikke Park har vært like god som han har vært de siste kampene. Håper Berba kommer inn tidlig i andreomgang. Eventuelt Nani ut, inn med Berba også tar Park venstrekanten, for han har vært bedre enn Nani i dag.

Edit: Føler vi har overtaket og Liverpool scorer på den ene sjansen de har. Men vi får ikke skapt skikkelige sjanser.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Godt å se Torres gjør det han kan for å vinne fairplay prisen (hvis de har noe sånt), han får vel ta med seg en spade neste gang sånn at han klarer å fjerne straffemerket helt, patetisk!!!

Hohoho. Torres var en dritt hele første omgang. En DRITT av en spiller. Men er jo ikke noe nytt...

Lenke til kommentar

Godt å se Torres gjør det han kan for å vinne fairplay prisen (hvis de har noe sånt), han får vel ta med seg en spade neste gang sånn at han klarer å fjerne straffemerket helt, patetisk!!!

Hohoho. Torres var en dritt hele første omgang. En DRITT av en spiller. Men er jo ikke noe nytt...

Han scorte et fint mål da. Det skal han ha.

Lenke til kommentar

Synes ikke Park har vært like god som han har vært de siste kampene.

Enig. Han har vært tidvis en stopp for spillet. Mistet ballen en del. Men ikke dårlig dog....

Ikke direkte dårlig, men slik han spiller i dag er jeg rimelig sikker på at Berba vil gjøre en bedre jobb.

Ønsker meg Park på venstre og Berba som støtte til Rooney.

Lenke til kommentar

Tempoet falt betraktelig etter utligningen. Mye dueller på midten som ikke endte med noe spesielt. Regner med SAF føner opp stemningen i garderoben litt. Få i gang Valencia og smell inn innlegg bak en vaklende Carragher.

KOM IGJEN!!!!!

Lenke til kommentar

Han scorte et fint mål da. Det skal han ha.

Fikk hjelp av årets markeringsfeil i United forsvaret...

Er vel stort sett det eneste positive han har gjort i dag også, eller så har han flydd rundt å sutret på dommeren og vært usportslig.

Lenke til kommentar

Om det her skulle ende opp med å gå til helvete og eg slettar forumet frå hukommelsen for ei stund, så vil eg berre ha sagt en ting: Fy faen for ein forbanna drittspelar Torres er. Han er griseheldig som ikkje er utvist. Det han gjer før Roon skal ta straffa er usportslig oppførsel og skal straffast med gult om dommaren ser det, han får seinare eit heilt klart gult til og burde vore utvist. Sympatisk ladyboy de har Pool. der viser han rett og slett klassa til ei 14 år gammal jente også, så det er ikkje berre utsjånaden som teller imot han.

Dessverre så scorar livepool på si einaste avslutning på mål, og det er latterlig dårlig forsvarsspel som gjer det. Vi har tre mann som kunne markert Torres, men som alle står og sover. Straffa kunne like gjerne vore frispark sånn som eg såg det, ettersom eg meinar at forseelsen startar utanfor, men eg veit sjølvsagt ikkje korleis dommaren tolkar situasjonen.

Håper dette går vegen, men vi må skjerpe oss litt. Det er litt for tamt til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...