Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har skal vinnes, gjerne med ydmykende sifre. Ser ikke for meg at vi kan tape med en Rooney i den formen han er i nå kontra formen til Torres. Alt taler for United-seier. Men det er også disse gangene jeg sitter med en ekstra dårlig magefølelse før kampen..

Fin førstepost for øvrig, kjente spenningen bygge seg opp ettersom jeg leste den. :)

Lenke til kommentar

Denne kampen skal sees. Jeg håper selvfølgelig at Liverpool vinner kampen ettersom at jeg er en Chelsea supporter og Man Utd må avta poeng. Sjansen for at det skjer er vel kanskje ikke så stor. Men jeg ser for meg en jevn kamp!

Lenke til kommentar

Regner med du sendte PM til han også?

Sendte han den samme beskjeden. For min del er det knekkende likegyldig sålenge jeg har fått med United delen. :)

Om Liverpool vinner denne dør jeg innvendig. Etter 1-4 i fjor har jeg ikke vært høy på pæra så altfor ofte og har lært meg å takle tap mye bedre. Mars 09 var en av de verste mnd i mitt liv.

Vi har nå en ukes fri mens Liverpool har to kamper, riktignok begge på hjemmebane. Om Torres skulle hinke av med strekk kommer jeg ikke til å gråte meg til søvn...

Lenke til kommentar

Kan ikke tro at folk gleder seg til dette. Selv om vi vinner 3-0 kommer jeg til å være et nedbrutt udyr etter kampen. Hater (alle kamper mot) Liverpool. Kommer garantert til å krangle så busta fyker på pub-en. Usj, faen gruer meg. Pisskamp, garantert tap + ligaen ryker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...