Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt alt for mange tap mot Pool nå. I dag skal det snu. Liverpool kommer nok til å spille på sin sedvanlige kjipe måte, men jeg tror vi vinner likevel. Rooney kommer til å score. Aldri i verden om jeg ville kjøpt uavgjort dersom jeg fikk det tilbudet nå. Kan skjønne at Liverpool-fans ville gjort det, men ikke united-fans. Vi er mye bedre og BØR vinne.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Nervene mine er i helspenn, det grønne og gule skjerfet er plantet rundt halsen. Ja dette blir et helvete. Drar på en pub med nesten kun scousere grunnet en jævlig sta kompis som det enda ikke har gått opp for at puben er infisert av halfwits. Resultatet idag er avgjørende for min sinnstemning i flere måneder. I fjor sommer gikk jeg kun å ventet på at vi kunne møte Liverpool igjen for å revansjere oss. Hva skjer? Drit i det, gidder ikke minne meg på det.

Det som beroliger meg idag er dette.

rooney.jpg

Samtidig spiller Liverpool som en bøtte med drit med unntak av de to siste kampene som var mot ræva motstand. Likevel er fallet så langt at jeg ikke kan la meg selv tro at dette skal gå veien.

favorittchant.

Lenke til kommentar

Burde legge til en avstemning til, blir Vidic utvist for fjerde kampen på rad!

Taper vi mot Liverpool i dag så setter jeg bare punktum bak denne helgen som offisielt største dritt helgen på mange år. Var med i en kjedekollisjon på fredagen så bilen må fikses for noen "få" tusenlapper. Så viss vi ryker på en smell i dag så blir jeg bare hjemme ifra jobb på mandagen, da gidder jeg bare ikke å vise trynet mitt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

My guess

Reina

Johnson-Carra-The Greek-Insua

Kuyt-Lucas-Masche-Babel\The Jew

Gerrard

Torres.

Håper på litt jødisk magi ikveld.

Lenke til kommentar

Jeg dør. Jeg dør faktisk. Svetter. Også er jeg kvalm, og har vondt i hele kroppen. Men jeg skal uansett dra på Scotsman, samme puben jeg har vært på hvor vi har tapt alle 3 gangene mot Pool. Og sett de JÆVLA pool supporterne feire rundt meg, TRE JÆVLA GANGER PÅ RAD. Men i tilfelle vi vinner, så MÅ jeg være der og feire i trynene DERES for faen. Kan ikke ta sjansen å gå glipp av det, nei. NEI.

Hyrlen, herlig bilde for faen. Rister i buksen. Personlig synger jeg Park sangen nå, og har tenkt å synge den litt på puben også. Håper så jævlig han starter.

PLEASE YOU DEVILS PLEASE.

IKKE TAP; COME THE FUCK ON WAZZA!!

Laget til String-Emil hadde vært ganske herlig btw.

I'm out guys. Ikke noe let the best team win. LET UTD WIN FOR FUCKS SAKE!

GET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vi kunne trengt bønna i toppslag, men desverre mangler han litt på formen etter ribbens skaden.

Er spent på vingene, ellers er jeg enig i at jeg tror det laget stiller ZU.

Ser ikke for meg at Kuyt blir benket i dag, så spørs det hvem som får tilitt på venstre. Hadde nok blitt Aurelio om han var skadefri, da han kunne ha hjulpet Insua bakover.

Tror det blir Babel jeg for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...