Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekka innom her for ein times tid sidan og vart overraska over kor mykje dritt som var komt i løpet av natta, så det er godt å sjå at det blir renska litt opp. Har ikkje vore så aktiv på forumet i det siste, men det er vel stor fare for at eit tap i dag vil føre til at eg verken orkar å delta eller observere som eg har gjort mykje av i det siste. Desse kampane er aldri gøy. For Liverpool er det ikkje så farleg, dei vinner ikkje noko av verdi denne sesongen uansett, er ikkje med i tittelkampen i PL og har tre sigrar på rad mot oss. Det vil vi nok også få høre dersom vi ender opp med å vinne; "Vi slo dykk tre gongar på rad, så det er ikkje så farlig at vi taper ein gong". Det blir vel fort melodien utad i det minste. Om vi taper så er det strengt tatt sorgen uansett, ettersom vi har mykje meir som avhenger av denne kampen enn Liverpool har. Å tape fire gongar på rad er uansett ikkje haldbart, men å tape heimekampar i denne perioda av sesongen, med eit så tett race som det er i toppen, det kan vi rett og slett ikkje gjere, ettersom det skal så lite til no for at vi gir frå oss initiativet i tetstrida.

Liverpool har til no denne sesongen spelt bra mot dei beste laga i PL, med siger mot oss på Anfield, Chelsea og Arsenal borte, i tillegg til eit heimetap for Arsenal. Vi har tap for Liverpool og Chelsea, medan vi har tatt oss av Arsenal ved to anledningar. Dersom vi skal vinne Premier League for fjerde sesong på rad, så må vi mest truleg slå både Liverpool i dag og Chelsea om to veker. Vi har eit vanskeleg kampprogram igjen i ligainnspurten og rett og slett ikkje råd til å tape kampar på heimebane.

This is the one

Når det gjelder laget vi stiller med i dag, så er eg veldig usikker på kva eg ynskjer at vi skal stille med. Vi veit alle kva Park kan gjere med motstandarar grunna sin vanvittige arbeidskapasitet, løpsstyrke og vilje, men samtidig så ser eg ikkje på backane til Liverpool som dei aller beste defansivt og det kunne vore spennande å legge skikkelig trøkk på dei med Nani og Valencia på kvar si side. Det er også eit spørsmål om vi skal stille med to spissar, eller med Rooney aleine på topp og ein ekstra mann i midtbaneleddet. På ein måte så kunne eg godt tenkt meg å sjå både Berba og Roon der framme, for å gje oss litt fleire alternativ langt framme på bana, men samtidig så har vi i eindel kampar spelt veldig godt i 4-5-1. Eg har visse aversjonar mot å spele med denne formasjonen på Old Trafford, men samstundes så er det ein ting som er viktig for meg i denne kampen og det er tre poeng mot Liverpool. Måten vi gjer det på, om det er vakkert eller stygt, overbevisande eller fullstendig ufortjent, på grunn av dommaren eller sinnsjukdom hjå motspelarar kunne eg ikkje brydd meg mindre om. Så lenge det står minst eit mål meir til United i målprotokollen når kampen er ferdig, så skal eg vere nøgd. Forsvaret med Evra på venstre, Rio og Vidic i midten seier seg for det meste sjølv, men så har vi eit lite dilemma på høgrebacken. Vi har både Neville og Rafael tilgjengelige, i tillegg til ein Evans som forsåvidt kan vikariere der om SAF skulle finne det nødvendig. Eg ville nok valgt Rafael framom Neville i dag, ettersom eg er redd Neville vil bli for treig i eindel situasjonar. Samstundes er dette gjerne vår svakaste posisjon i dag og spørsmålet er om vi skal velge ein aldrande Neville, som absolutt ikkje vil tape fleire kampar mot Liverpool, eller ein Rafael som har ungdommelig pågangsmot både offansivt og defansivt.

Eg håpar verkeleg at vi får sjå eit United-lag som viser at dei VIL vinne denne kampen. Viljen har til tider sett ut som at den har vore fullstendig fråverande i dei siste kampane mot Liverpool og det er begredelig å sjå på at det skal vere så lite gnist i eit rivaloppgjer. Ta fram litt av gløden, sigersviljen og råskapen som vi viste mot City i ligacupen, så har vi meir enn nok kvalitet i laget til å slå Liverpool i dag.

If you wanna go to heaven when you die,

you've got to keep the red flag flying high,

you must wear a red bonnet,

with f*ck the scousers on iiiiiiiiiit,

if you wanna go to heaven when you die!

Mindre enn fire timar til kamp. Mindre enn seks timar til vi veit om denne dagen blir ein jubeldag eller eit helvete. Get the fuck in!

Lenke til kommentar

Er Rafael tilgjengelig Archanios? Sitat fra Skysports.com;

Former Liverpool hero Michael Owen is out for the season through injury, while Wes Brown, Rafael da Silva, Anderson, John O'Shea and Owen Hargreaves are also out of first-team action.

Om Liverpool vinner denne kampen kommer jeg til å ta samme utvei som arch. En veldig lang pause fra d.no... Å tape mot hvemsomhelst andre er helt ok sålenge gutta gir 100%, men et fjerde tap på rad mot LFC blir en litt for stor kamel å svelge for mitt vedkommende. Spesielt om det blir et klart tap, det har jeg ikke helse til.

Lenke til kommentar

Er Rafael tilgjengelig Archanios? Sitat fra Skysports.com;

Former Liverpool hero Michael Owen is out for the season through injury, while Wes Brown, Rafael da Silva, Anderson, John O'Shea and Owen Hargreaves are also out of first-team action.

Om Liverpool vinner denne kampen kommer jeg til å ta samme utvei som arch. En veldig lang pause fra d.no... Å tape mot hvemsomhelst andre er helt ok sålenge gutta gir 100%, men et fjerde tap på rad mot LFC blir en litt for stor kamel å svelge for mitt vedkommende. Spesielt om det blir et klart tap, det har jeg ikke helse til.

Vel stort sett alle medier som kan ha noe med fotball å gjøre blir jo oversett i X antall uker om tap.

Lenke til kommentar

Blitt syk som faen. De store planene til i morgen kan være ødelagt. Kastet opp som faen i natt og magen er fucked i dag, samt vondt i hele kroppen sammen med en fucked feber. Skulle nesten trodd det var kampen som forårsaket dette. Anyway, fuck. Eneste som kan fikse dette er vel Utd seier i morgen, men det skjer nok ikke.

Lykke til med kampen fellow Devils.

jeg har også kastet opp i dag og i går :(

Spydde inatt, men kanskje av litt andre grunner :whistle: var så nervøs igår at jeg bare måtte få tankene over på noe annet, og er ikke mindre nervøs idag... Håper det blir seier, men er ikke bombesikker for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Både gleder og gruer meg veldig. Det er faen meg på tide at vi tar revansje for de tre siste nederlagene nå, og jeg håper spillerne virkelig viser at de gir alt for klubben. Forventer ikke seier, for da er det lettere å svelge et evt. tap. Forventer 100 % innsats, Fletcher blir vår viktigste spiller i dag.

Har hørt at begge lags supportere skal protestere mot de amerikanske eierne før kampen. Sant?

Lenke til kommentar

Håper Manutd.com har rett, arch. Jeg foretrekker også på Rafael mtp på farten.

Her var det stille før stormen registrerer jeg. Hvor skal folket se kampen da? For min del skal jeg møte opp med kamerater å dra på pub om en halvtime. For å være helt ærlig frister det å avbryte alt av avtaler å se kampene alene hjemme i mørket...

Har hørt at begge lags supportere skal protestere mot de amerikanske eierne før kampen. Sant?

Nei. Det ble aldri noen felles protest. G&G kampanjen osv går som vanlig dog.

Lenke til kommentar

Treningskampen min ble avlyst så jeg får heldigvis se hele kampen live og ikke bare første omgang. Dermed ender det opp med at jeg ser den med Liverpool-supporteren jeg har av en far.

Jeg kjenner at jeg er så sulten på seier i dag!

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Mitt ønsket lag

VDS

Neville Rio Vidic Evra

Valencia Carrick Fletcher Nani

Park

Rooney

The Game, med flere, kommer nok til å gi meg tyn for å foretrekke Nani, men hvis Nani har dagen er han en spiller som lett kan vippe denne kampen i vårt favør. Nani kan evt. erstattes med Park, og Berbatov inn sammen med Rooney, men jeg tviler på det kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Håper på en 4.5.1 formasjon der vi pakker igjen midtbanen. Så får vi heller slenge på Berba mfl etterhvert om vi må ha mål. Park og Valencia på hver sin kant mener jeg bør være bankers, så kan heller Giggs (som nett er tilbake fra skade) og Nani være jokere om vi trenger å endre kampbildet. Det er feigt, men med en slik formasjon slipper vi i alle fall ikke inn mange mål. Livredd for en 4-1 kamp.

Hadde kjøpt uavgjort om jeg fikk tilbudet nå.

Ca halvannentime igjen................

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...