Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Howard Webb er satt opp som dommer.

Game Over. :(

Kunne vært verre dog, kunen vært Rob Styles.

Tar Styles foran Webb anyday. Webb dømmer som vinden blåser. I tillegg har han et enormt markeringsbehov, på samme tid er han en feiging i starten av alle kamper. Samt følger han aldri samme linje gjennom en hel kamp, de gule kortene hans følger ketchup-effekten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Howard Webb er satt opp som dommer.

Game Over. :(

Kunne vært verre dog, kunen vært Rob Styles.

Tar Styles foran Webb anyday.

Ikke så rart at du gjør det, siden Webb har en lei tendens til å være pro-United.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool har vært verre enn ræva på bortebane i denne sesongen, og United har Rooney i storform. Kontra Liverpool som har ingen i storform(ved untak av Reina perhaps).

Men Liverpool har slått United uten Gerrard,Liverpool har slått United uten Torres.

Blir moro å se om Liverpool kan slå united uten form whatsoever.

Med seier hadde dette blitt the perfect week.

Lenke til kommentar

Blir så håpløst å prøve å tenke seg til hvem som har størst mulighet til å vinne denne kampen. Liverpool har vunnet tre ganger på rad nå, selv om United har vært favoritter. Men nå er United i klart best form, men ingen av disse delene betyr noe når de går ut på matta i morgen. Nei, jeg vil ikke tippe hvem som vinner. Skal bare sitte på pub og prøve å nyte kampen, med nerver langt over topplua.

Lenke til kommentar

Blitt syk som faen. De store planene til i morgen kan være ødelagt. Kastet opp som faen i natt og magen er fucked i dag, samt vondt i hele kroppen sammen med en fucked feber. Skulle nesten trodd det var kampen som forårsaket dette. Anyway, fuck. Eneste som kan fikse dette er vel Utd seier i morgen, men det skjer nok ikke.

Lykke til med kampen fellow Devils.

Lenke til kommentar

Blitt syk som faen. De store planene til i morgen kan være ødelagt. Kastet opp som faen i natt og magen er fucked i dag, samt vondt i hele kroppen sammen med en fucked feber. Skulle nesten trodd det var kampen som forårsaket dette. Anyway, fuck. Eneste som kan fikse dette er vel Utd seier i morgen, men det skjer nok ikke.

Lykke til med kampen fellow Devils.

jeg har også kastet opp i dag og i går :(

Lenke til kommentar

Merkelig! Nå begynner jeg faktisk å grue meg som faen til kamp mot Man Utd. Har som regel vært walkover kamper de siste gangene. Tror Valencia kommer til å kjøre skikkelig karusell med Insua og bruke han som en fasttauet rundingsbøye.

Masche på venstreback!

Lenke til kommentar

Da er dagen her, og det er først nå jeg begynner å kjenne at nervene kommer! Gruer meg mer og mer nå. Er så digg med tidsforskjell, så jeg faktisk har en hel dag foran meg jeg må vente og forberede meg til eksamen, klokken er 12.30 her nå, og kampen er 21.30 lokal tid. OH FUCKING JOY!! :D:D Men senere i kveld blir det byen + storskjerm (forhåpentligvis) + øl = sikker slager. Så får man bare håpe kampen går riktig vei også! Håper på en tøff kamp slik det pleier å være, bare uten idiotiske dommeravgjørelser som avgjør for et av lagene. Men det er kanskje litt for mye å håpe på i det jeg vil kalle årets største kamp i PL uavhengig av tabell og form. Måtte det beste laget vinne!

Tipper følgende lag for Liverpool:

Reina

Johnson - Carragher - Agger - Insua

Masche - Lucas

Kuyt - Gerrard - Babel

Torres

Hadde likt å se Aquilani også jeg da, men tror nok Lucas går foran i denne kampen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg nistuderer alltid etter LFC kampene på terminlistene så fort den publiseres og jeg gleder meg til disse oppgjørene i månedsvis. Når kampdagen først kommer, ønsker jeg alltid at vi kunne utsette den i et par uker.

Har sluttet å glede meg. Nå er det 100% terror. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...