Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Old Game

53 stemmer

1. 1. Banens beste (Manchester United)

• Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

• Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Studerer, eller "studerer".

Edit: For øvrig gjør det meg ingenting om Lille ryker på huet og rævva ut av hele dritt-turneringen. Hadde vært artig om norske Hangeland & co hadde slått ut Liverpool i stedet.

Hmm, studerer på Rena sjøl faktisk.. Hvem er du, og hva studerer du? Tenthouse bar skal da sende kampen på Canal+! :)

Lenke til kommentar

Studerer, eller "studerer".

Edit: For øvrig gjør det meg ingenting om Lille ryker på huet og rævva ut av hele dritt-turneringen. Hadde vært artig om norske Hangeland & co hadde slått ut Liverpool i stedet.

Hmm, studerer på Rena sjøl faktisk.. Hvem er du, og hva studerer du? Tenthouse bar skal da sende kampen på Canal+! :)

Tenthouse ja, har ikke vært der på lenge :p Er jo Man Utd supporter så har ikke orket dissingen tidligere i tilfelle tap (noe det også har blitt mange av :whistle: ) så har i hvert fall sluppet unna en del diss :tease:

Tar meg en tur på søndag om det er greit for Espen og co.

Lenke til kommentar

Får spilleren minst et gult, eller rødt kort i kampen?

Spilleren må spille fra start av for at spillet skal gjelde.

Vidić, Nemanja

Ja 3,00

Nei 1,33

Tror jeg setter en 100-lapp på ja der.

Å tippe på selve kampen er ren idioti. Må tross alt tippe med hodet.

Lenke til kommentar

Når blir du egentlig ferdig med det "verdens beste" tullet ditt Game?

Begynner å bli lei av at du drar den gamle setningen gang på gang.

Og over til noe mer seriøst, gruer meg sykt til denne kampen. Den kommer antageligvis til å leve sitt eget liv, så det er vanskelig å tippe resultat. Redd for at det blir et stygt tap for oss tho :(

Lenke til kommentar

Jeg hørte senest i går av to Liverpool-supportere at de mente Reina er verdens beste keeper og at Gerrard er verdens beste midtbanespiller. Dessuten tror jeg ikke det var et stikk fra Game mot Reina eller LFC-supportere, heller et stikk til Liverpool som trengte flere griseredninger på rad for å ikke ryke ut av EL.

Lenke til kommentar

O'Reillys?

Det var iallfall god stemning når jeg var der med Niko_90 på forumet og så Milan - Man Utd, det er for så vidt eneste gangen jeg har vært der, men for en United-supporter vil det sikkert være supert. Det var fullstappet med United-supportere der.

Lenke til kommentar

O'reillys er konge. Om du drar dit må du være klar over at du burde være der hvertfall halvannen time før kampen for å få gode plasser. Det er rundt 30+ TV-er der, så om du kommer 30 min før er det mulig, men du må nok stå i hjørnet.

Selv blir jeg sittende der fra 12-tiden på søndag. Sikkert mange gode steder i sentrum og.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg tenkt på denne kampen sammenhengende i 2 uker. Det som har foregått mest i hodet mitt er Park vs Nani og 4-5-1 vs 4-4-2.

Jeg har kommet frem til at om vi spiller 4-5-1 så må Park starte. Om det er 4-4-2 er Nani førstevalget. Nani vil rive Johnson i filler om han har dagen. Så igjen vil Park i samarbeid med Evra gjør akkurat det samme. Andre ting som taler imot Nani er at hans største styrke er i kontringspillet. Mot et kjipt Liverpool tror jeg ikke det blir avgjørende. Men om Fletcher ikke starter (gud forby) trenger vi løpskraft, da må vi ha Park.

konklusjon. Alt avhenger av formasjon og om Fletcher starter.

Som igjen er en diskusjon. Med en Berba i gryende form, og en ustoppelig Rooney. Vel ingenting er feil, men det er hjemmebane. 4-4-2 er for meg the United way, når man i tillegg ser hvor store problemer Liverpool har på innlegg fra kant (mye skyldes noe passive backer) så vil jeg ha flest inne i boksen. Ikke at Berba er noe superb hodespiller, men han kan når han vil. Å han har den siste tiden blitt mye tøffere i dueller mot stoppere på oppspill. En annen ting er at hvis vi matcher både Valencia og Nani må Masche og Lucas jobbe mye mer opp mot backer som ikke akkurat glimrer mot tekniske spillere. Dermed gir dette rom for våre spilere sentralt. Jeg ser for meg at Scholes kan få en god dag om dette blir tilfellet.

Uansett. Faen som jeg gruer meg. 4-4-2 og Nani fra start. (la meg bare påpeke at jeg verken er en stor fan av Park, Nani eller Valencia.)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...