Gå til innhold

Lord of Ultima browser spill - andre folk som spiller det?

Anbefalte innlegg

Begynte å spille et browser spilt kalt Lord of Ultima for noen dager siden. Det blir produsert av EA, og er gratis å spille. Så vidt jeg har hørt ligner det veldig på Evony og TribalWars, men mange syntes vist at dette er bedre. Spillet er fortsatt i beta med 2 servere oppe for tiden. Server 1 er ofte full, mens server 2 har jeg enda ikke sett ha blitt full.

Du trenger heller ikke lage en ny konto, er bare å logge seg på med en EA konto hvis du har det.

Hvis noen registrere seg, eller allered spiller og befinner seg på kontinent 26, så har jeg hjulpet til med å få i gang en alliance (klan). Vi har 26 medlemmer og holder 20. plass.

http://www.lordofultima.com/en/

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hey! Gratulerer med at dere vant. :D

Jeg ga til slutt opp. Det tok alt for lang tid før "end game" ble aktivert, samtidig som alle de betalte tjenestene ble implementert. Og oversikten over alle byene var helt elendig.

Når jeg nådde et punkt der jeg kunne bruke flere timer per kveld for å holde produksjonen i byene gående blei det for mye. Og det var selv om jeg hadde betalt for utvidet produksjons kø.

Var et artig spill, men ble gjort om til en alt for stor penge maskin spør du meg.

Lenke til kommentar

Jeg forventet egentlig ikke noe annet heller, men det at de produserte spillet på en måte som gjorde at du enten måtte bruke penger eller MASSE tid for å henge med.

Edit: Var jo sykt dårlig support for å ha mange byer på en gang. Vanskelig å holde seg orientert om hvor og hva og alt det der.

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...