Korialstraz Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Begynte å spille et browser spilt kalt Lord of Ultima for noen dager siden. Det blir produsert av EA, og er gratis å spille. Så vidt jeg har hørt ligner det veldig på Evony og TribalWars, men mange syntes vist at dette er bedre. Spillet er fortsatt i beta med 2 servere oppe for tiden. Server 1 er ofte full, mens server 2 har jeg enda ikke sett ha blitt full. Du trenger heller ikke lage en ny konto, er bare å logge seg på med en EA konto hvis du har det. Hvis noen registrere seg, eller allered spiller og befinner seg på kontinent 26, så har jeg hjulpet til med å få i gang en alliance (klan). Vi har 26 medlemmer og holder 20. plass. http://www.lordofultima.com/en/ Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Spiller du på World 2 sier du? Jeg heter Begj og er Leder for Effective, nå ranked 19, og er på C62 og C3. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) uhm... jeg vant Lord Of Ultima for 5 måneder siden hvis noen lurte..... på World 2, vi ble den andre alliansen til å vinne Spillet. Heter Begj og ja det er min gamle konto over her, Endret 18. august 2011 av BeGj Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hey! Gratulerer med at dere vant. Jeg ga til slutt opp. Det tok alt for lang tid før "end game" ble aktivert, samtidig som alle de betalte tjenestene ble implementert. Og oversikten over alle byene var helt elendig. Når jeg nådde et punkt der jeg kunne bruke flere timer per kveld for å holde produksjonen i byene gående blei det for mye. Og det var selv om jeg hadde betalt for utvidet produksjons kø. Var et artig spill, men ble gjort om til en alt for stor penge maskin spør du meg. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Rart å lese produsert av EA og stor pengemaskin i samme tråd. Jau hvem ville ha trodd det =) Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg forventet egentlig ikke noe annet heller, men det at de produserte spillet på en måte som gjorde at du enten måtte bruke penger eller MASSE tid for å henge med. Edit: Var jo sykt dårlig support for å ha mange byer på en gang. Vanskelig å holde seg orientert om hvor og hva og alt det der. Endret 21. august 2011 av Korialstraz Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 ^Så sant som det er sagt, ble forferdelig kjedelig etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå