Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei, Vi har i 9'ende klasse fått i oppgave til imorgen å lage et dikt om en årstid, uten å nevne årstiden?! Ossn skal det gå? Jeg tenkte noe alà Hvis sommer: Varmen er her, tid for bading Lange netter, med masse fester og det er jo Litt kort for dikt å være? men jeg ser ikke helt hvordan jeg skal klare det mer? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Pene morgener. Pene kvelder. Det er årstiden det gjelder. Varme farger. Kalde farger. Allting teller. For det er årstiden det gjelder. :- D finpuss litt på det! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Du hadde ikke trengt å lagd et dikt til meg :o men takk <3 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du hadde ikke trengt å lagd et dikt til meg :o men takk <3 Hehe, bare hyggelig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Tørr ikke spørre om neste dikt jeg må lage Send pm om du har et sterkt ønske Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tok det her jeg Hva skal neste handle om? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 kjærlighet , og det skal inneholde sammenligning og metafor. kom på en linje selv.. Du er fin som en blomst Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kjærlighet, hva er det? Et kyss så smakfult som et jordbær eller en klem så varm som sola Personer så fine som blomster Personer så stygge som ugler. Det kommer ann på øyet som ser, for hva er kjærlighet? Haeh, det ble jo helt ødelagt. Kommer med et nytt etter skolen. Sitter på tentamen skjønner du ;p Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Ah, lite å gjøre? haha Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette er et haikudikt? Jeg elsker sengen Den er så deilig Hele natten og dagen er den varm Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tror ikke det: http://no.wikipedia.org/wiki/Haiku Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Deilig seng Sover i sengen Lyden av søvn muligens? Huff, dette var jeg dårlig på. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg vet ingenting mer enn hva jeg finner på nett om dette: http://tromsoby.no/node/114848570 Jeg har aldri skjønt poenget med å tvinge folk til å skrive dikt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 jeg leverer bare Deilig seng Sover i sengen Lyden av søvn har vært sjuk en studn, og er forsatt sjuk. Såå. Jeg har heller aldri skjønt poenget. Men norsklæreren vår mener det da. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha.. hadde vel egentlig mye og gjøre, men er så lei nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå