railcat Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei Dama har startet en frisørsalong og driver som AS. Som alle firma må man ha en regnskapsfører, men det jeg lurer på er hvilke oppgaver man er lovpålagt at regnskapsføreren tar seg av? (lønnskjøring, moms osv) Slik jeg ser det er det ganske mye penger som går med til dette og det er ting som jeg lett kunne ha gjort for henne. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du kan fint føre regnskap selv, det er ingen lover som sier at du må ha en annen person til å gjøre det. Lenke til kommentar
railcat Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Er det ingen regler om hvilke oppgaver man må ha en regnskapsfører må gjøre? Slik det kommer fram i dokumentene fra regnskapsførerene som de har virker det som om at det er flere oppgaver som de er nødt til å gjøre. Det er vell en del forskjell mellom et AS og andre selskapsformer. Det ville ha vært en del penger å spare på å føre regnskapet selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå