abene Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fersk undersøkelse viser at mange briter mener Google gatevisning går utover personvernet. Les mer Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Et meningsløst synspunkt fra verdens mest overvåkende samfunn. De fleste gater i engelske byer er allerede videoovervåket uten at noen reagerer på det. Lenke til kommentar
stureah Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 jaja.. noe må man jo tydeligvis klage på.. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg er nå MYE mere skeptisk til alle kameraene vi IKKE kan se ! Alle som står rundt i byer, butikker og lignende. Her kan vi ikke se hva de ser. På Google Earth derimot kan alle se dette og vi kan derfor være rimelig sikre på hensikten. Klag på online overvåking, ikke på "gamle" stillbilder i Goggle Earth Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 det er kun i de større byene at gatene er overvåket og så har ikke hvem som helst tilgang på disse opptakene. Men uansett så er det tåpelig å si at dette vil føre til økt kriminalitet, ingen har tid til å sitte og se gjennom alle bildene for å finne noe å stjele. Og har du lyst å se hvordan et sted ser ut før du stjeler noe, så er det jo bare å ta en gåtur. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg kan ikke si jeg ble overasket. De er så redd for "ny" teknologi her borte, at det er skummelt. Flere av bankene her har nettopp begynnt med nettbank, og jeg må fortsatt betale for minimun £2 hver gang jeg bruker kortet i den lokale butikken her... At de synes Google Earth er skummelt kom ikke som en bombe. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg tenkte nøyaktig det samme som adder1972, ironisk at de skal klage, og at de skal klage på google earth av alle ting. Det finnes vel langt mer krenkende overvåkning der borte. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Gi britene en kopp te eller en pint så er de fornøyd. Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) det er kun i de større byene at gatene er overvåket Feil. Jeg bor i en liten skotsk by med omtrent 8.000 innbyggere og virker som det er flere overvåkningskameraer her enn i midten av Oslo. Det er like mange overvåkningskameraer i Falkirk (34.000 innbyggere) som det er i Sydney (4.3 millioner innbyggere). Trist, men sant. Endret 15. mars 2010 av saccosekk Lenke til kommentar
moft Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 på grunn av innvandringen har de flere kaperaer i london, enn vi i Norge tilsammen. hvilket "personvern" håper de egentlig på ? - de er lurt av sine politikere til å slippe alt inn i landet, slik som vi. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 på grunn av innvandringen har de flere kaperaer i london, enn vi i Norge tilsammen. Kanskje ikke så overraskende, det bor tross alt ca. 50% flere i London enn i Norge. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er det noe som heter personvern i det landet der da? Mer overvåket land skal en vel lete lenge etter........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå