unik42 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Livet til sjøs kan være knallhardt. Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Virker som et kult spill, men pga DRM-helvetet er det 100% uaktuelt for meg å betale for greiene. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 En anmeldelse av silent hunter uten Das Boot-referanser? LAVMÅL! :O Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 KONGE, har ltid våre ubåt fan Har flere versjoner av ubåtfilmene Fikk silent hunter 4 Gold edition i posten med pakken som gir extra missions. Så her skal det spillest, vente litt med og kjøpe nr 5 til den blir billigere på Play.com og får spillet 4. Bra review, og veldig bra at sånne ubåtsimmulatorer blir testet her i norge. Hadde ALDRI trodd dere skulle teste dem, så dette va jeg takknemelig for Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har lyst å være skipper, men tror jeg denne skipper, på grunn av DRM, laster jeg heller ned igjen. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Silent Hunter 5 Beta - "Immersion Killer" Tittelen sier mye om hva jeg mener om dette makkverket. Man gjør lurt i å sjekke "customer reviews" på Amazon.com og Amazon.de (tysk). Se gjennomsnittlig 'score' og tenk deg om to ganger før du kjøper spillet. Endret 15. mars 2010 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg