Booner Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg lurer på hva jeg trenger for å formatere en dvd-rw plate....Jeg formaterte den en gang med Roxio Easy CD & DVD Creator 6 men når jeg da skal brenne film på den sier den at det er feil plate i min NEC 1300 +- brenner......er det en egen måte og formatere slike plater på ...er det egne program for dette ? Lenke til kommentar
Booner Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Altså...jeg formaterte plata ...men det ble vel slik at jeg fikk 4.7 giga til å ha filer på .....kan jeg på noen måte formatere den slik at jeg kan brenne dvd film på den igjen..... :x Lenke til kommentar
gustav Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Brennerprogramene oppdager at plata ikke er tom, og de jeg har vært bort spør om du vil slette data på plata (f.x. copyToDvd som jeg bruker mye og anbefaler). I nero-menyen går du inn på brenner -> slett CDRW enkelt og greit. Har ikke erfaring med Roxio sine produkter. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Brennerprogramene oppdager at plata ikke er tom, og de jeg har vært bort spør om du vil slette data på plata (f.x. copyToDvd som jeg bruker mye og anbefaler). I nero-menyen går du inn på brenner -> slett CDRW enkelt og greit. Har ikke erfaring med Roxio sine produkter. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det var da svært da. Pga store forsinkelser trykket jeg to ganger på "OK" knappen :oops: Er det mulig å slette forrige melding Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Skal du slette en DVD-/+RW i f.eks. Nero Express eller lignende, anbefaler jeg å bruke den langsomme metoden. Hurtigsletting har vist seg til tider og ikke være bra nok. Dette gjelder kanskje bare oppsettet mitt, men nå er i alle fall tipset gitt. Hvis du likevel kjører hurtigsletting, skader det ikke å kjøre igjennom minst to ganger. Det går allikevel svært raskt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 har samme problem finnes det en annen løsning? Lenke til kommentar
Booner Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Fant en løsning ....de skal jo egentlig ikke formateres .....men jeg gjorde følgende og da funka det ...jeg åpna NERO...gikk på dvd ...og formaterte platen mens jeg sto i dvd options ...og vips...plata funka igjen etter dette i ettertid så sletter jeg bare plata på hurtigformatering ...funker hele tiden for meg nå Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Tusen takk for oppdateringen Lenke til kommentar
Snakebyte Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Kan du si meg hvor "DVD options" er i Nero. Recorder --> Erase Rewritable --> Quick-erase rewritable media --> Erase. Håper du kan hjelpe :-) Snakebyte ----------------------------------------------------------------------------------- Fant en løsning ....de skal jo egentlig ikke formateres .....men jeg gjorde følgende og da funka det ...jeg åpna NERO...gikk på dvd ...og formaterte platen mens jeg sto i dvd options ...og vips...plata funka igjen etter dette i ettertid så sletter jeg bare plata på hurtigformatering ...funker hele tiden for meg nå _________________ ~^~v^~^v~(" I may be bAd, but I feel good. ")~v^~^v~^~[/b] Lenke til kommentar
Booner Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 det er vel faktisk bare og følge anvisningene i nero wizard ...har du dvd så blir du faktisk geleidet -.,,.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå