abene Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Googles nye konsept er fortsatt på prøvestadiet, men får likevel flere funksjoner. Les mer Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Halloen. Noen som fremdeles har invites på dette? Blir gjerne med jeg Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva med å komme med et eksempel på hva slags utvidelser vi kan forvente å finne? @Eldroy: Send meg en PM Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 +1, om noen har en invite de vil kvitte seg med til google wave så PM meg på forumet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har 20 invitasjoner (og det har vel de fleste som har wave-konto). Send meg en pm med din e-postadresse om du vil ha en. Lenke til kommentar
cc Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hva med å komme med et eksempel på hva slags utvidelser vi kan forvente å finne? En kjapp screen av indeksen viser noen tekstlige introer: Endret 15. mars 2010 av cc Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Invite sendt til alle som har sendt meg melding, unntatt en som ikke ga meg e-postadresse - invitasjonen sendes per e-post, så jeg må ha ett sted å sende den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå