schizo- Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Andre som har sett på dette programmet? Var litt skeptisk til dette, men etter å sett første episode var det ikke tvil om at jeg må se videre på dette. Faktisk utrolig morsomt hvor godt de folka blir lurt! Jan Fredrik Karlsen lurer norske kjendiser. "Lurt av Karlsen" er klassisk skjult kamera - men det er kun kjendiser som blir lurt. http://www.tv2.no/omtv2/aktuelt/lurt-av-karlsen-3029260.html Endret 15. mars 2010 av schizo- Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva handler serien om? Forklar litt bedre plis Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Hva handler serien om? Forklar litt bedre plis Den handler om at Jan Fredrik Karlsen setter opp en story og lurer norske kjendiser, med typisk skjult kamera. Det som gjør det morsomt er at det er så bra satt opp. Må bare se det Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Med andre ord Punked i norsk utgave? Skeptisk... Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Ta deg en titt! Jeg likte det ihvertfall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skeptisk ja, spesielt med tanke på at det er Karlsen. Ironisk når Karlsen selv ble lurt av Rikets Røst så nektet han TV2 å vise filmen, men nå skal han liksom selv drive med det samme. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er ingen stor fan av Punked, så vet ikke helt om dette er noe for meg. Men skal ta en titt på det neste gang det går Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor han absolutt skal klemme alle han "lurer". Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ikke jeg heller... Men det er vel det de gjør i "Punked" så vidt jeg kan huske. Siden dette er en "Punked" i norsk utgave, er det mulig de kopierer det også. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg slo på TVen til riktig tid, men ble sjokkert over hvor kort det var. Den første "pranken" med den nakene mannen fikk meg ikke til å flire, mens den andre var litt bedre. Er nesten flaut å se på, så flaut for de som bir lurt Lenke til kommentar
Special P Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er vel i bunn og grunn en billig ripoff av punked. Konseptet kan fungere vist ikke det var for Karlsen. Han ødelegger programmet med den intense latteren når han ser på. Men er nesten alltid morsomt når noen blir lurt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg så bare det ene segmentet - som var fra min egen arbeidsplass - og det var rimelig tamt. Det var rett og slett pinlig dårlig. Punk'd var jo til tider hysterisk morsomt, men Karlsen når nok aldri slike høyder. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har bare sett første episoden. Synes det var bra da Mina ble lurt. Hun ble jo helt gal. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg har vel nå sett totalt seks personer bli "Lurt av Karlsen" og alle sammen har blitt lurt på en måte som er en direkte rip-off fra Punk'd. Den eneste forskjellen er det er langt dårligere gjennomført på TV2 med dårlige skuespillere og dårligere programleder. Endret 5. april 2010 av Bradbury Lenke til kommentar
I-Ulv Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dårlig versjon av Punk'd som flere sier her. Skjønner ikke det er Jan Fredrik Karlsen som er programleder, egentlig. Syns hele greia ble ganske så klein. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Dette er en åpenbar blåkopi av "Punked". Til og stilen i de visuelle effektene er kopiert. Det er rart de ikke krediterer Punked for å ha utviklet konseptet, men tar æren for programmet selv. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Konseptet? Det er ikke bare konseptet de kopierer, det er jo alle detaljene også. Marte Stokstad skal kjøpe klær hvor en naken mann også handler - I Punk'd skjer akkurat det samme med Jessica Alba. Jannecke Øinæs er på restaurant og blir påspandert noe drikke av noen andre i restauranten men blir sittende med regningen for hele greia. - I Punk'd skjer akkurat det samme med Stephen Dorff. Henriette Steenstrup og Fridtjof Såheim kjører taxi med en tulling som kjører på noen og skaper masse kaos (det var så dårlig at jeg ikke klarte å se alt). - I Punk'd skjer akkurat det samme med Carmen Electra og Dave Navarro. Tone Aaberge får alle sine eiendeler beslaglagt pga et ubetalt skattekrav. Hun får tilsynelatende også ødelagt TVen sin. I Punk'd skjer akkurat det samme med Justin Timberlake, bare at der er det gitaren som får gjennomgå. Chand sitter på en taxi som holder på å kollidere med et gravfølge og kisten faller ut av bilen. I Punk'd skjer akkurat det samme med John Cena. Mari Maurstad sitter på en taxi hvor sønnen (?) til sjåføren driter på seg under turen. I Punk'd skjer akkurat det samme med Kelly Rowland. Kan noen fortelle meg hvordan Mina, Petter Solberg, Kristin Skogheim, Petter Pilgaard, og Charter-Svein blir lurt? Det hadde vært interessant å se om også disse har blitt offer for Punk'd-plagiering. Endret 5. april 2010 av Bradbury Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvem bryr seg om det er en blåkopi? Det er da heller ikke meningen å være et innovativt mesterverk. Hvilke norske serier er ikke en kopi av noe utenlandsk uansett? Nytt på Nytt, Beat for Beat, ++. Hvorfor plages dere så av at akkurat Punk'd blir kopiert? Det var da vitterlig like dårlig som Lurt av Karlsen. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor han absolutt skal klemme alle han "lurer". Fordi Ashton gjorde det i Punk'd... Har ingenting til overs for JF Karlsen eller programmet hans, kjedelig at de ikke kan finne på nye konsept. Dessuten hadde jeg busta han første minuttet siden han bruker kjente skuespillere i programmet. Tommel ned. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Konseptet? Det er ikke bare konseptet de kopierer, det er jo alle detaljene også. Marte Stokstad skal kjøpe klær hvor en naken mann også handler - I Punk'd skjer akkurat det samme med Jessica Alba. Jannecke Øinæs er på restaurant og blir påspandert noe drikke av noen andre i restauranten men blir sittende med regningen for hele greia. - I Punk'd skjer akkurat det samme med Stephen Dorff. Henriette Steenstrup og Fridtjof Såheim kjører taxi med en tulling som kjører på noen og skaper masse kaos (det var så dårlig at jeg ikke klarte å se alt). - I Punk'd skjer akkurat det samme med Carmen Electra og Dave Navarro. Tone Aaberge får alle sine eiendeler beslaglagt pga et ubetalt skattekrav. Hun får tilsynelatende også ødelagt TVen sin. I Punk'd skjer akkurat det samme med Justin Timberlake, bare at der er det gitaren som får gjennomgå. Chand sitter på en taxi som holder på å kollidere med et gravfølge og kisten faller ut av bilen. I Punk'd skjer akkurat det samme med John Cena. Mari Maurstad sitter på en taxi hvor sønnen (?) til sjåføren driter på seg under turen. I Punk'd skjer akkurat det samme med Kelly Rowland. Kan noen fortelle meg hvordan Mina, Petter Solberg, Kristin Skogheim, Petter Pilgaard, og Charter-Svein blir lurt? Det hadde vært interessant å se om også disse har blitt offer for Punk'd-plagiering. Haha! Fantastisk, morsomt å vite om Tv2 har kjøpt rettighetene for Punk`d så de faktisk har lov til å lage dettte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå