Gå til innhold

Lurt av Karlsen

Anbefalte innlegg

Andre som har sett på dette programmet?

Var litt skeptisk til dette, men etter å sett første episode var det ikke tvil om at jeg må se videre på dette.

Faktisk utrolig morsomt hvor godt de folka blir lurt!

Jan Fredrik Karlsen lurer norske kjendiser.

"Lurt av Karlsen" er klassisk skjult kamera - men det er kun kjendiser som blir lurt.

http://www.tv2.no/omtv2/aktuelt/lurt-av-karlsen-3029260.html

Endret av schizo-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva handler serien om? Forklar litt bedre plis :)

Den handler om at Jan Fredrik Karlsen setter opp en story og lurer norske kjendiser, med typisk skjult kamera.

Det som gjør det morsomt er at det er så bra satt opp.

Må bare se det :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Konseptet? Det er ikke bare konseptet de kopierer, det er jo alle detaljene også.

• Marte Stokstad skal kjøpe klær hvor en naken mann også handler - I Punk'd skjer akkurat det samme med Jessica Alba.
  • Jannecke Øinæs er på restaurant og blir påspandert noe drikke av noen andre i restauranten men blir sittende med regningen for hele greia. - I Punk'd skjer akkurat det samme med Stephen Dorff.
  • Henriette Steenstrup og Fridtjof Såheim kjører taxi med en tulling som kjører på noen og skaper masse kaos (det var så dårlig at jeg ikke klarte å se alt). - I Punk'd skjer akkurat det samme med Carmen Electra og Dave Navarro.
  • Tone Aaberge får alle sine eiendeler beslaglagt pga et ubetalt skattekrav. Hun får tilsynelatende også ødelagt TVen sin. I Punk'd skjer akkurat det samme med Justin Timberlake, bare at der er det gitaren som får gjennomgå.
  • Chand sitter på en taxi som holder på å kollidere med et gravfølge og kisten faller ut av bilen. I Punk'd skjer akkurat det samme med John Cena.
  • Mari Maurstad sitter på en taxi hvor sønnen (?) til sjåføren driter på seg under turen. I Punk'd skjer akkurat det samme med Kelly Rowland.

Kan noen fortelle meg hvordan Mina, Petter Solberg, Kristin Skogheim, Petter Pilgaard, og Charter-Svein blir lurt? Det hadde vært interessant å se om også disse har blitt offer for Punk'd-plagiering.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om det er en blåkopi? Det er da heller ikke meningen å være et innovativt mesterverk. Hvilke norske serier er ikke en kopi av noe utenlandsk uansett? Nytt på Nytt, Beat for Beat, ++.

Hvorfor plages dere så av at akkurat Punk'd blir kopiert? Det var da vitterlig like dårlig som Lurt av Karlsen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor han absolutt skal klemme alle han "lurer".

Fordi Ashton gjorde det i Punk'd...

Har ingenting til overs for JF Karlsen eller programmet hans, kjedelig at de ikke kan finne på nye konsept.

Dessuten hadde jeg busta han første minuttet siden han bruker kjente skuespillere i programmet.

Tommel ned.

Lenke til kommentar

Konseptet? Det er ikke bare konseptet de kopierer, det er jo alle detaljene også.

• Marte Stokstad skal kjøpe klær hvor en naken mann også handler - I Punk'd skjer akkurat det samme med Jessica Alba.
  • Jannecke Øinæs er på restaurant og blir påspandert noe drikke av noen andre i restauranten men blir sittende med regningen for hele greia. - I Punk'd skjer akkurat det samme med Stephen Dorff.
  • Henriette Steenstrup og Fridtjof Såheim kjører taxi med en tulling som kjører på noen og skaper masse kaos (det var så dårlig at jeg ikke klarte å se alt). - I Punk'd skjer akkurat det samme med Carmen Electra og Dave Navarro.
  • Tone Aaberge får alle sine eiendeler beslaglagt pga et ubetalt skattekrav. Hun får tilsynelatende også ødelagt TVen sin. I Punk'd skjer akkurat det samme med Justin Timberlake, bare at der er det gitaren som får gjennomgå.
  • Chand sitter på en taxi som holder på å kollidere med et gravfølge og kisten faller ut av bilen. I Punk'd skjer akkurat det samme med John Cena.
  • Mari Maurstad sitter på en taxi hvor sønnen (?) til sjåføren driter på seg under turen. I Punk'd skjer akkurat det samme med Kelly Rowland.

Kan noen fortelle meg hvordan Mina, Petter Solberg, Kristin Skogheim, Petter Pilgaard, og Charter-Svein blir lurt? Det hadde vært interessant å se om også disse har blitt offer for Punk'd-plagiering.

Haha! Fantastisk, morsomt å vite om Tv2 har kjøpt rettighetene for Punk`d så de faktisk har lov til å lage dettte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...