HeatSeeKinG Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Internett forurenser like mye som fly, så om du skal fly istedenfor å ta tog så logg av What now? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 2 prosent av verdens co2 utslipp skyldes internett. Dette tilsvarer flytrafikkens. - Illustrert vitenskap. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tja, hvordan er dette allokert? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nå brukes jo internett av flere millioner hvert eneste sekund. Det er riktigere å se på hvor mye en time på internett forurenser i forhold til en time i et fly. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fly er mye mer forurensende enn tog, så jeg tar alltid tog om jeg kan. I tillegg synes jeg det er den beste måten å reise på - det er mye mer behagelig og komfortabelt enn fly etter min mening. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Nå brukes jo internett av flere millioner hvert eneste sekund. Det er riktigere å se på hvor mye en time på internett forurenser i forhold til en time i et fly. Tja, men lasten er ujevnt fordelt. Strømforsyningene er i varierende grad forurensende, f.eks det norske nettet slipper ut lite sammenlignet med det kinesiske. Etc.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå