KnutIvars Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg får med min Global Win FOP38 ca 40-43 grader når jeg bruker PC'en vanlig. Uten Artic Silver... original goop. Den bråka så mye at jeg vil bytte den ut med en Termal take vifte (Beholder kjøleribba). Da lå den på ca 51-52 grader ved normal bruk... har enda ikke testa maks da jeg er redd for at pc'en skal brenne opp og eksplodere .... :smile: Hva kan "maks" temp hos en XP 1900 1,6GHz være? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Den kjøleribben er nærmest å regne for foreldet. Hvis jeg var deg, ville jeg sett meg om etter en annen kjøleribbe. F.eks. Taisol CGK760 --> relativt rolig og rimelig Alpha Pal 8045 --> Koster, men yter deretter Ikke la den snadder prosessoren din lide under den gamle haugen av en kjøleribbe! Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 amd XP 1900+ ALPHA 8045 med en paphst vifte på 3000 omd/m temp cpu 36 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå