wizay Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Heisann, satser på at dette temaet passer i denne kategorien Lurte bare på om det lar seg gjøre å innstalere en flatskjerm i bilen type 20"+, ikke de små 7". Hvordan skal man gjøre dette på enklest mulig måte? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg har ikke peiling på hvordan man kan gjøre det. men jeg vil vel tro at det første må du ha en sto nok bil til det . eller så hjelper det å se alle disse programmene på discovery channel der de bygger om biler og bl.a. ved plasere store flatskjerm inne i bilen. i et tilfelle måtte de lage en egen vegg til skjermen Lenke til kommentar
HValder Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tja, kvar du har tenkt å ha den skjermen da? Ser for meg at det er mest aktuelt å feste den i taket, i tilfelle må du lage ei ramme du kan feste i taket på eit vis, du kan ikkje berre skru den rett i taket. Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har 21 tommers flatskjerm i min bil, men det er en Van, så jeg skrudde bare et vanlig svingbart veggfeste på stolpen inne i bilen Lenke til kommentar
wizay Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Lurte egentlig litt mer på den elektroniske delen av å henge den opp. Vet sånn ca hvor den kan stå, er til russebil hehe. CitroenCX, hvordan har du koblet opp din? Edit: er vel ikke akkurat tv jeg snakker om, men flatskjerm. Til bruk med playstation Endret 15. mars 2010 av wizay Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 En tv som går på 12v, eller eventuelt en 12v til 220v omformer. Lenke til kommentar
CitroenCx Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg bruker omformer, kr 399 på Biltema Hvis du bare skal ha til PS eller DVD er det jo ikke mye stress. Jeg har en slik "limousin-antenne" oppå taket, for evt tv-signaler via en dekoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå