Kurt P Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 heisann, har akkurat formatert min baerbare pc. Som dere ser har ae, oe, aa forsvunni hehe. hvordan faar jeg hentet enn annen spraakpakke? jeg sliter ogsaa med at naar jeg lukker igjen pcn mens den er paa, at den ikke slaar seg av. Og jeg faar ikke installert skjermkort driver. Mener jeg har x300 serien (gammel pc) men ati sin driver var ikke kombitabel sto det naar jeg skulle installere. Hvordan kan jeg dobbeltsjekke hva slags skjermkort jeg har? evt, hvorfor fungerer ikke Ati sine drivere her hvis det er x300 serien jeg har. Windowsen er xp pro, sp 3 haaper paa litt hjelp fra noen smartinger her inne >) mvh preben Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Valgte du Norsk når du installerte Windows? På mange bærbare får du valg hvilket språk du vil bruke, med en klar varsel om at språkvalget ikke kan endres i ettertid. Det du kan forsøke først er å kontrollere innstillingene under Region og Språk, som du finner ved å klikke deg frem til Start > Kontrollpanel > Innstillinger for region og språk. Se til at Format, plassering og tastatur er satt til Norsk/Norge. Skjermkort driveren finner du på hjemmesiden til produsenten av din PC. Eksempelvis: Har du HP, finner du alle nødvendig driver på hjemmesiden til HP. Har du PackardBell, finner du alle nødvendig driver på hjemmesiden til PackardBell. og så videre, og så videre. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Glimrende, da er det bare 1 problem igjen. Og det er at den ikke går i hvilemodus når jeg lukker ned skjermen. Noen som vet hvordan jeg stiller inn det? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Glimrende, da er det bare 1 problem igjen. Og det er at den ikke går i hvilemodus når jeg lukker ned skjermen. Noen som vet hvordan jeg stiller inn det? Noen maskiner har egne drivere for "Lid Switch". Du kan jo sjekke om din også har det. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kurt, gå inn i power options i control panel. Der kan du velge selv hva laptopen gjør når du lukker skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå