kreppsen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Det nærmer seg påske og butikkene tømmer sine lagre for alt som har med vinter å gjøre. Jeg trenger et nytt skjell/skall til ryggen, fordi mitt gamle er litt for kort. Har også lyst på nye googles og lurte på hvor jeg får Crowbarene rimeligst, og viss jeg bestiller de fra USA kommer toll og moms i tillegg til prisen på ca. 130$? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvor du kan bestille vet jeg ikke, men det stemmer at du må legge til toll og 25% moms på bestillinger hvor verdien er over 200 kr. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hvor du kan bestille vet jeg ikke, men det stemmer at du må legge til toll og 25% moms på bestillinger hvor verdien er over 200 kr. http://www.oakley.com/custom/crowbar 135$ + 25% + toll på hvor mye? Endret 14. mars 2010 av kreppsen Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva tollen havner på varierer på forskjellige punkter så det er vanskelig å si for sikkert. Du kan lese mer om det på her (toll.no). Husk også at momsen regnes ut ifra varens verdi+frakten, så her har du et eksempel hentet fra denne siden. Ansiktskrem 400 kroner Frakt 100 kroner Sum 500 kroner Moms 25% 125 kroner Postens gebyr 90 kroner Totalsum 715 kroner Håper dette hjalp deg litt på veien Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Fant disse fete brillene på navasport, men de er for øyeblikekt utsolgt. Tror dere de komme til å få de inn på lager igjen? Eller noen som vet hvor jeg kan få identiske til en god pris? http://navasport.no/product/plone/webshop/oakley-goggles/jp-auclair-signature-series-fire-iridium-1535 Endret 15. mars 2010 av kreppsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå