PUCH Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei, Har nylig gått til innkjøp av en iPod Touch som jeg vil kople til bilstereoen. Bilstereoen er en JVC (ikke sikker på modell, kan vel finne det ut dersom nødvendig) med USB-inngang. Når jeg forsøker å kople iPod'en til (med vanlig iPod-kabel) går bilstereoen på USB (slik den skal) og iPod'en får frem batterisymbolet (d.v.s. den lades). Problemet er at på stereodisplayet står det CHECK, ingen muligheter for å skifte sang etc. kommer opp, og hvis jeg tar på en sang på iPod'en blir den spilt av fra høytaleren i iPod'en. Trenger jeg en spesiell kabel, eller lar ikke dette seg gjøre? Noen som har peiling? Spilleren er forresten identisk til denne, så vidt jeg kan se: http://pan.fotovista.com/dev/6/8/14400286/l_14400286.jpg Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 KD-G722 har ingen støtte for iPod, da måtte det isåfall benyttes eksternt iPod-interface KS-PD100, men den har derimot ikke støtte for Touch... så en nyere JVC-spiller blir vel et nærliggende valg her. Lenke til kommentar
PUCH Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for et godt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå