Kian Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei godtfolk! Sitter her å vurderer ny PC.. Har lest litt, og funnet ut at AMD vil være det beste for en gaming PC (?) Til info er det mest spill som Age of Conan, WoW, Moder Warfare osv jeg spiller. OK, så etter et par-tre timer med surfing har jeg kommet opp til dette oppsettet: MIST, 800W, avtagbare kabler Western Digital VelociRaptor 300GB S-ATA Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3 Mushkin DDR3 4GB Blackline Stiletto AMD Phenom II X4 965 Black Edition XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5 LITEON Blu-ray Spiller SATA bulk Sort Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case Også en annen ting.. Når jeg kjøper AMD-prosessor, må jeg kjøpe en vifte i tillegg, eller kommer den med dette installert? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg skal ikke si at jeg har så mye kunnskap om pcer. Men ser omtrent alle anbefaler en SSD fram for Raptor. Så jeg ville valgt en Intel SSD istedet. Skal du se Blu-Ray filmer på maskina? Om du ikke skal det mener jeg at Blu-Ray er ganske bortkastet. For det første er det ganske dyrt, for det andre tror jeg ikke Blu-Ray kommer til å slå til på PC. Jeg tror heller det kommer til å bli mer og mer nettbasert med mer nedlastning. Når det gjelder prosessor osv er ikke jeg rett mann å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå