[ReXoR] Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det med sikringstr. og sånt minner vel mest om EL-BYGG? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 btw burde du huske litt på HMS (helse, miljø sikkerhet) og internkontroll. det er to viktige ting som kommer til å komme, det er jeg 95% sikker på. Miljø og økonomi er VELDIG VIKTIG. Jeg har brent med på akkurat dette igjennom alle årene jeg har gått på VGS og jeg fortsetter og gjøre den samme feilen. Og du må huske at du må løse problemene elektronisk og ikke så mye mekanisk. Det vil du bli trekt for. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Uff nå er jeg ferdig med den. Den var ikke halvparten så ille som jeg trodde. All øvingen var nesten bortkastet. Men det var deilig å bli ferdig! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 så va du ikke kompis nokk t å si oppgaven jaja... æ får vel dø.. ska vel ha den om 2 tima eller så plis post den vist du ser på denne del av forume... Lenke til kommentar
morfin Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Beklager så ikke posten din før nå. Men er det ikke sånn at alle har den samme dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå