Notinuse Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Heisann! Lurer på nå til våren å gå til innkjøp av en ny Aprilia SR 50 R. Men å kjøre rundt i 45km/t er lite aktuelt. Så etter innkjøring blir det å få fjernet elektronisk sperring og fjerning av variator-ringen (hvis jeg har skjønt dette riktig). Det jeg lurer på, er hvor jeg kan får kjøpt dette programmet eller om noen kan hjelpe meg få gjort dette, selvfølgelig mot betaling. Fant en god del info her http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=135934&st=0 men lite om hvor får kjøpt sakene. Setter veldig stor pris på svar, gjerne PM eller i denne tråden. Endret 17. april 2010 av Jeracan Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Har da tenkt meg å bestille en SR 50 Street i morgen. Kan noen fortelle meg om det holder å fjerne variator ringen eller må jeg også slegge inn ny update på ecu saken? Håper noen kan svare på dette Lenke til kommentar
Reow Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har da tenkt meg å bestille en SR 50 Street i morgen. Kan noen fortelle meg om det holder å fjerne variator ringen eller må jeg også slegge inn ny update på ecu saken? Håper noen kan svare på dette veit jeg er ett år etter men du kan ikke chip trimme SR 50 STREET eller SR 50 R, det MÅ være SR 50 DITECH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå