Ronnyjo Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg får denne feilmeldingen på flere filer på hd'n min (WS 120 GB). Har den tatt kvelden eller hjelper det bare å formatere hele hardisken? Hva menes med denne feilmeldingen :-? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Får du feilene på filer du har lasta ned? Lenke til kommentar
TRB Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er maskinen overklokket (FSB)? For høy busshastighet kan medføre feil. Finally, if the file is being opened from the hard disk drive or other media it is likely that the file is corrupted or the program opening the file is corrupted. * Download the file again. * Reinstall the program being used to open the file * Attempt to open with a different program * If the file is on the hard disk drive run scandisk / defrag * Assume the file is bad and cannot be recovered http://www.computerhope.com/issues/ch000430.htm Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Nei. Så ut som om Harddisken tok kvelden her om dagen, men slang den i fryseren par timer så fikk jeg kopiert ut de fleste filene, men det er en del filer jeg får den feilmeldingen på. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Nei. Så ut som om Harddisken tok kvelden her om dagen, men slang den i fryseren par timer så fikk jeg kopiert ut de fleste filene, men det er en del filer jeg får den feilmeldingen på. Det har jeg aldri hørt om, hvorfor hjelper dette? Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Veit ikke hvorfor det hjelper , men det faktisk det. Lest det på nettet og hørt m andre som også har lest det. Men hva m feilmeldingen jeg får? Er harddisken ubrukelig eller er det bare å reformatere? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 får du erklærer den ubrukelig er det verdt et forsøk å formatere den. Har stor tro på at det skal virke da Lenke til kommentar
svas Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 "Cyclic redundancy error" Denne feilmeldingen fikk jeg også for noen dager siden. Lot likevel maskinen stå på i noen dager til før jeg tok en restart. Da sa WinXP at det var bad clusters på hd-en den satt i gang med å slette mapper... :o Tilsammen 137 mp3-filer ble slettet. :-? Har nå kopiert alt som var av verdi på en annen hd. Løper ned på Komplett/Qdata til uken og kjøper meg ny disk. Vil aldri legge viktige data på denne disken igjen. Tidligere har jeg fått bad clusters på garantien, men det tror jeg ikke jeg gidder nå (tror ikke det går). Tviler sterkt på at en formatering vil hjelpe nevneverdig, og anbefaler også deg til å kjøpe ny disk. "Cyclic redundancy error"=bad clusters=tikkende dødsdom Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå