Gå til innhold

Cyclic redundancy error

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er maskinen overklokket (FSB)? For høy busshastighet kan medføre feil.

Finally, if the file is being opened from the hard disk drive or other media it is likely that the file is corrupted or the program opening the file is corrupted.

* Download the file again.

* Reinstall the program being used to open the file

* Attempt to open with a different program

* If the file is on the hard disk drive run scandisk / defrag

* Assume the file is bad and cannot be recovered

http://www.computerhope.com/issues/ch000430.htm

Lenke til kommentar
Nei. Så ut som om Harddisken tok kvelden her om dagen, men slang den i fryseren par timer så fikk jeg kopiert ut de fleste filene, men det er en del filer jeg får den feilmeldingen på.

Det har jeg aldri hørt om, hvorfor hjelper dette?

Lenke til kommentar

"Cyclic redundancy error"

Denne feilmeldingen fikk jeg også for noen dager siden. Lot likevel maskinen stå på i noen dager til før jeg tok en restart. Da sa WinXP at det var bad clusters på hd-en den satt i gang med å slette mapper... :o Tilsammen 137 mp3-filer ble slettet. :-?

Har nå kopiert alt som var av verdi på en annen hd. Løper ned på Komplett/Qdata til uken og kjøper meg ny disk. Vil aldri legge viktige data på denne disken igjen.

Tidligere har jeg fått bad clusters på garantien, men det tror jeg ikke jeg gidder nå (tror ikke det går). Tviler sterkt på at en formatering vil hjelpe nevneverdig, og anbefaler også deg til å kjøpe ny disk. "Cyclic redundancy error"=bad clusters=tikkende dødsdom :evil:

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...