Dahl Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det er mulig att dette spørsmålet er stilt tusen ganger før, men jeg prøver meg. :wink: Hvordan er det man egentlig lager .php filer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Lagrer filene som .php , du må kansje spesifisere litt mer. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 skriv inn php kode i en hvilken som helst tekseditor. og lagre med filending .php feks test.php Lenke til kommentar
runeb Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Her er en innføring i PHP: http://no2.php.net/tut.php Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg mener å lagre en tekst-fil som .php. Vet dere om noe program til det?? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg mener å lagre en tekst-fil som .php.Vet dere om noe program til det?? Textpad. Nydelig å jobbe med... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg mener å lagre en tekst-fil som .php.Vet dere om noe program til det?? Textpad. Nydelig å jobbe med... Takk. Ville gjerne hatt noe gratis, da.... 27$ er ikke så veldig mye, men det er penger! Noen som vet om et slikt GRATIS program?? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan fint laste ned en prøveversjon fungerer. Du må bare finne deg i en liten "Buy licence"-popup eller no hver gang du skal lagre. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 bruke notepad og forandre filendingen fra .txt til .php... Ekke serli vanskeli... men ta kontakt hvis jeg skal forklare nermere! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Notepad eller Wordpad funker finfint dem.... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Notepad eller Wordpad funker finfint dem.... Funker, ja. Men ikke finfint. Er greit med mulighet for syntax-highlighting osv da... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 JediEdit ingen over - ingen ved siden! Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 JediEdit ingen over - ingen ved siden! Testet den akkurat. Ehm... Hvordan skal jeg få sagt dette på en skånsom måte... Den stinket! Selv har jeg alltid brukt textpad. Jeg skal ikke traske rundt og si den er best, rett og slett fordi jeg ikke har testet så mange andre. MEN jeg er sikker på at den er bedre enn JediEdit. Skal du kun scripte php er winsyntax et godt gratis alternativ. Veldig oversiktlig fremheving og ikke masse unødvendig pjatt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 bruke notepad og forandre filendingen fra .txt til .php... Ekke serli vanskeli... men ta kontakt hvis jeg skal forklare nermere! Mvh. Erik Ja, jeg vil gjerne at du skal forklare det nærmere!! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 For å lære mer om PHP vil jeg anbefale deg entur til www.sindrem.com genial side Ang PHP osv Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 bruke notepad og forandre filendingen fra .txt til .php... Ekke serli vanskeli... men ta kontakt hvis jeg skal forklare nermere! Mvh. Erik JA, forklar nærmere! Må vite det.... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hvis du har en linux box stående, er vim en veldig fin ting... Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg lagde en liten tutorial om hvordan du mekka .php filer muahahahhaahah http://www.sugx.net/tut Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Knallbra!!! Nå forstår jeg alt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå