Gå til innhold

Wiikey v1 med 4.2e ..?

Totland

Anbefalte innlegg

Hei!

Det nærmer seg 3 år siden jeg kjøpte meg Wii, og 2 år siden jeg installerte Wiikey v1 på den. Siden jeg også har PS3, er det den jeg foretrekker å spille på. Wii'en ble i grunn bare kjøpt for Zelda og Mario, og har tenkt å spille de kommende spillene til desse franchisene.

Jeg kjøpte Zelda og Mario og ble i grunn lei av hele konsollen. Siden få andre spill fristet (nok til å bruke 5-600kr på), bestemte jeg meg for å chippe konsollen og heller være litt badboy å kopiere ett par andre spill av kompiser. Ble anbefalt at den beste chippen på markedet var Wiikey (kun v1 var lansert).

Men igjen, jeg ble lei. Derfor ble den satt på hylla og der har den stått og samlet støv i snart ett år... Men Nintendo klarte å skyte liv i konsollen min igjen ved å friste meg med Motion Plus og nye Zelda/Mario spill. Igår bestilte jeg meg Motion Plus med Red Steel 2, uten å tenke på at maskinen ikke har blitt oppdatert på evigheter! Og jeg regner med det ligger en nødvendig oppdatering på cd-plata til spillet når den kommer 24. mars?

Ser at siste oppdatering er 4.2, men vil den ta knekken på min Wiikey? Jeg har 3.2 installert nå! Klarer ikke finne noen skikkelige svar på dette på nettet, uten at de bruker ord jeg ikke forstår en drit av! :) Ser oppdateringen sletter homebrew channelen, men den har ikke jeg installert på konsollen... Vil nødig fjerne hele chippen for å spille RS2! =/

Takker for all hjelp, mvh

Totland.

PS: Noen som vet om det fortsatt er liv i Wiikey v1? Kommer det oppdateringer der fremover?

Endret av Totland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...