Northern_Comfort Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Hei folkens Vi er fire personer som har laget en filmatisering av Tor Åge Bringsværds novelle "Alle de vennlige menneskene", som nå har blitt nominert til fiksjonsprisen under Amandusfestivalen 2010. De åpnet avstemningen i dag, så om dere liker filmen vår er det hyggelig om dere stemmer på oss ! Det er mulig å stemme så mange ganger man vil, man trenger bare å refreshe siden. Jeg er også åpen for konstruktiv kritikk, om noen har noe å komme med. Link: http://www.nrk.no/p3tv/alle-de-vennlige-menneskene-amandus-2010/ Endret 14. mars 2010 av Northern_Comfort Lenke til kommentar
RunarM Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg likte denne kort filmen, den har en god historie og en god avlutting. Litt redigering feil på 01:52 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Gud jeg hater slike avstemninger, vinneren er ikke nødvendigvis den beste filmen, men den filmen som har generert nok spam og treff på NRK sine sider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå