buffy88 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 ser du har fått ben-hur på listen. kan ikke si jeg har sett den, men jeg såg ben-hur mini serien fra 2010 for ikke så lenge siden med Joseph Morgan i hovedrollen.. og jeg synes den var veldig bra faktisk så bra at jeg måtte kjøpe den på dvd Lenke til kommentar
Adii Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Anbefaler "Apostle Peter and the Last Supper" Flott og inspirerende, og kommer sannsynligvis under kategoriene: Bibelfilmer og Jesusfilmer http://www.imdb.com/title/tt2065877/ Endret 3. oktober 2012 av Adii Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Rart ingen har nevnt Pasolinis Il vangelo secondo Matteo. En av de mest troverdige fremstillingene av Jesus jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Life of Pi er helt fantastisk. Også en film for ateister, for diu bestemmer din egen historie! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Life of Brian er vel også værdt å nevne. Utrolig morsom film, og også litt relatert til Jesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå