test56185 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei, jeg har en ipod touch 3g som jeg skulle jailbreake. Uheldigvis oppdaterte jeg til firmware 3.1.3 uten å vite hva dette innebar. Jeg fant ut at jeg kunne nedgradere hvis jeg lasta ned firmware 3.1.3 og satte ipoden i gjenopprettingsmodus før jeg holdt inn shift og trykka restore i itunes. Jeg fant da firmwaren jeg lasta ned og valgte den. Senere kom det opp en feilmeld. hvor det stod: ipodenheten kunne ikke gjenopprettes. This Device isn't eligible for the requested build." Noen som vet hva det betyr eller hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Licious Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) hva slags jailbreak program bruker du? og hva slags ipod har du? btw, om du har 3g eller 3gs er det ikke mulig å jailbreake 3.1.3 (foreløpig) Endret 14. mars 2010 av Licious Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg bruker Blackrain og skrev tidligere i tråden at jeg har ipod touch 3g. Men det er mange som har nedgradert til FW 3.1.2 med både 3g og 3gs men fant forresten ut at man bare kan nedgradere de ipod touch 3g'ene som har 8 Gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå