Bob Dick Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei. I dag skulle jeg bare logge inn på routeren min for å åpne NAT type, og gikk ut igjen. Jeg trykte tydeligvis på noe feil siden NAT'en ikke ble åpnet, så jeg tenkte jeg skulle gå inn på routeren igjen. Jeg skrev inn ip'en min i adressefeltet i nettleseren, men jeg kom inn på en annen side enn det jeg gjorde sist gang. Jeg har sjekka flere ganger at det var riktig ip, og jeg skaffa en ny ip ved å skrive inn "ipconfig /release og /renew" i cmd. Men neida, jeg kommer fortsatt inn på den nye siden. Det ser ut som jeg kom inn på siden til en annen type router. Jeg måtte ha passord for å logge inn, noe jeg ikke trengte på routeren vår. Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg kan komme tilbake til den gamle menyen. Er det noen her som har noen forslag? Jeg har en belkin router. Siden jeg kommer inn på nå ser sånn ut: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva heter routeren? Sånn mer en Belkin? Ville ha restartet routeren med en reset-knapp på selve routeren og brukt standard passordet til å logge deg på. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Oi, takk for raskt svar. Eh, tror den heter Belkin 54G, fant ikke noe bekreftelse på det, men er ganske sikker på at det er det den heter. Standard passordet, er det det samme passordet jeg bruker for å logge på routeren når jeg bare skal koble til nettverket? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Nei, mer typ (admin/admin) eller (admin/1234) osv. Standard for belkin er: Brukernavn: Blankt (Ingenting) Passord: admin Merk: Har du F5D6130 er standardpassordet MiniAP Standard brukernavn og passord på den du har bilde på er: Brukernavn: Conf Passord: admin Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Ah, skjønner. Jeg kom inn nå, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå