Gå til innhold

Ikke bit i lighteren din!

toro6

Anbefalte innlegg

Jeg sitter jo her ved data'n da og tygger litt på enden av Svinesund-tenneren min.. da det plutselig sier "poof" gitt! Eller "pang" er kanskje et bedre ord!

Og jeg spytter små, blå plastbiter hele veien til nærmeste vannkilde.

Lurer på om det smellet var svanesangen for denne dårlige vanen.. Og er det ett tilfelle der jeg gjerne skulle sett mitt eget ansiktsuttrykk, så er det her.

LOL!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen som jeg hadde skvettet (hvordan i h***** bøyes dette ordet) om det hadde skjedd meg. Du burde kanskje tenkt på det i utgangspunktet. Jeg er alltid litt forsktig med lightere. Er ikke noe gøy når de eksploderer i hånda eller lignende.

Lenke til kommentar
Du burde kanskje tenkt på det i utgangspunktet.

Nei, du sier ikke det. :!: Tror ikke jeg rakk å skvette engang.. Uansett husker jeg bare smellet, og tanken på om jeg var ok.

hehe, nå har jeg i det minste fått en eksplosjon rett i trynet, ikke alle som kan skryte av det. :!:

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle man bite på en lighter?!. Bit heller på en tanpirker eller noe annet UTEN gass inni seg. Bare vær glad for at det gikk bra, og ta med deg den erfarigen.

Finnes det forresten et norsk ord for lighter (bortsett fra tenner)?.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle man bite på en lighter?!. Bit heller på en tanpirker eller noe annet UTEN gass inni seg. Bare vær glad for at det gikk bra, og ta med deg den erfarigen.

Finnes det forresten et norsk ord for lighter (bortsett fra tenner)?.

Det er som regel det eneste som ligger ved siden av tastaturet mitt.. Har funnet frem en penn nå.

Fyrtøy?

Takk, Kakeshoma. :)

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Ang. bøying av skvett. Jeg svatt, jeg skvetter, jeg hadde skvettet.

Det blir i allefall rett i sammehengen "Jeg skvettet vann på han".

Hvorvidt å skvette er rett i sammenhegen "Jeg skvatt da han skremte meg" er korrekt eller ikke kan jeg ikke uttale meg om.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha har klart noe lignende selv når jeg skulle tenne en rullings. Jeg hadde røyken i kjeften og fyrte opp ligthern dessverre var jeg relative dårlig til å rulle før så papiret satt litt løst… før jeg vet orde av det tar hele ”opper siden” av røyken fyr og bryter ut i en stor flamme, jeg klarte å svi vekk midten av barten min og alt nesehåret mitt. :roll:

Lenke til kommentar

Haha har klart noe lignende selv når jeg skulle tenne en rullings. Jeg hadde røyken i kjeften og fyrte opp ligthern dessverre var jeg relative dårlig til å rulle før så papiret satt litt løst… før jeg vet orde av det tar hele ”opper siden” av røyken fyr og bryter ut i en stor flamme, jeg klarte å svi vekk midten av barten min og alt nesehåret mitt. :roll:

Javell ? dette så vel passe dust ut? hvordan er det med håret derfra nå da ? er det tilbake eller?? lol :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...