toro6 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg sitter jo her ved data'n da og tygger litt på enden av Svinesund-tenneren min.. da det plutselig sier "poof" gitt! Eller "pang" er kanskje et bedre ord! Og jeg spytter små, blå plastbiter hele veien til nærmeste vannkilde. Lurer på om det smellet var svanesangen for denne dårlige vanen.. Og er det ett tilfelle der jeg gjerne skulle sett mitt eget ansiktsuttrykk, så er det her. LOL! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg holdt iallefall pusten litt. :!: Farlig gass inne i munnen! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Fy faen som jeg hadde skvettet (hvordan i h***** bøyes dette ordet) om det hadde skjedd meg. Du burde kanskje tenkt på det i utgangspunktet. Jeg er alltid litt forsktig med lightere. Er ikke noe gøy når de eksploderer i hånda eller lignende. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Du burde kanskje tenkt på det i utgangspunktet. Nei, du sier ikke det. :!: Tror ikke jeg rakk å skvette engang.. Uansett husker jeg bare smellet, og tanken på om jeg var ok. hehe, nå har jeg i det minste fått en eksplosjon rett i trynet, ikke alle som kan skryte av det. :!: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvorfor skulle man bite på en lighter?!. Bit heller på en tanpirker eller noe annet UTEN gass inni seg. Bare vær glad for at det gikk bra, og ta med deg den erfarigen. Finnes det forresten et norsk ord for lighter (bortsett fra tenner)?. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Hvorfor skulle man bite på en lighter?!. Bit heller på en tanpirker eller noe annet UTEN gass inni seg. Bare vær glad for at det gikk bra, og ta med deg den erfarigen. Finnes det forresten et norsk ord for lighter (bortsett fra tenner)?. Det er som regel det eneste som ligger ved siden av tastaturet mitt.. Har funnet frem en penn nå. Fyrtøy? Takk, Kakeshoma. Endret 15. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Bit i fingrene dine. Er du heldig så kan du komme til å tygge av en bit eller noe og så kan du få sånn derre invalid trygd. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fy faen som jeg hadde skvettet (hvordan i h***** bøyes dette ordet) "Fy faen som jeg hadde skvatt da" Slik, er det ikke ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det høres i hvertfall ikke riktig ut Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ang. bøying av skvett. Jeg svatt, jeg skvetter, jeg hadde skvettet. Det blir i allefall rett i sammehengen "Jeg skvettet vann på han". Hvorvidt å skvette er rett i sammenhegen "Jeg skvatt da han skremte meg" er korrekt eller ikke kan jeg ikke uttale meg om. Endret 16. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Je skvatt, je skvætt, je har skvøtti Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg ville sagt "hadde skvetti".. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 "Skvøtti", den var fin. Minner litt om den sketsjen i Team Antonsen hvor Atle sliter med å ivareta dialekten til dattera. SKUAITTJNES Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha har klart noe lignende selv når jeg skulle tenne en rullings. Jeg hadde røyken i kjeften og fyrte opp ligthern dessverre var jeg relative dårlig til å rulle før så papiret satt litt løst… før jeg vet orde av det tar hele ”opper siden” av røyken fyr og bryter ut i en stor flamme, jeg klarte å svi vekk midten av barten min og alt nesehåret mitt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Har aldri fått til det, men feil vinkel på fyrtøyet og litt stor flamme derimot.. Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha har klart noe lignende selv når jeg skulle tenne en rullings. Jeg hadde røyken i kjeften og fyrte opp ligthern dessverre var jeg relative dårlig til å rulle før så papiret satt litt løst… før jeg vet orde av det tar hele ”opper siden” av røyken fyr og bryter ut i en stor flamme, jeg klarte å svi vekk midten av barten min og alt nesehåret mitt. Javell ? dette så vel passe dust ut? hvordan er det med håret derfra nå da ? er det tilbake eller?? lol Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 skvette -er, skvatt, skvettet intr. bli redd, fare sammen I følge ordnett.no, dvs at det originale skvettet var korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå