Dokein Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har et slikt som nevnt i headingen. Funker for såvidt greit, men er ubrukelig i spill, ihvertfall i Battlefield. Lyden er helt fin i menyene, men når spillet starter, kutter og forvrenger det lyden. Tror at det kanskje har noe med buffere å gjøre, så jeg har prøvd forskjellige bufferinnstillinger i BF, uten at det hjalp noe særlig. Klarte å få det noenlunde OK på en server, men når jeg byttet til en annen var problemet der igjen. Noen som vet noe om det er noe oppsett i XP for å bøte på problemet? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva med og kansje gi oss navne paa headsettet ditt??? Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Det står i overskriften. Har de så mange typer da? Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har samme problem som deg . kjøpte nettopp ett logitech digital 30 premium usb headsett. ikke nok med at lyden stinker og at jeg ikke får brukt høytalerne samtdlig men mikrofonen fungerer ikke i spillet!! Har sendt mail til komplett om problemet og om jeg får bytte. Håper noen kan komme med en løsning!! Lenke til kommentar
STIAN.. Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Logitech Stereo USB Headset 20 Retail... er det dette? har et slikt sjøl og det er ubrukelig til gaming...å lyden bli forvrengt å ikke alltid jeg hører på begge kanalene....for noe dritt! Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det dere skriver her høres rart ut for meg. Jeg og en venn kjøpte for litt siden hvert vårt Logitech USB Premium Headset på komplett. Det fungerer perfekt for begge og mikrofonen og høretelefonene fungerer bra til spilling. Vi spiller Wolfenstein: Enemy Territory aktivt. Hører lett fotsteg og alt mulig i spillet men enkelte ganger når jeg starter spillet blir lyden fordreid, dette løser seg hver gang når jeg bare starter spillet på nytt. Jeg vet ikke hvordan man får høyttalere på mens headsettet er i, men har heller ikke hatt noe behov for det. Lenke til kommentar
STIAN.. Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 merkelig..når jeg spiller cs hører jeg ikke fotsteps, det temates sier og kommandoer...noen som har peiling på hva jeg kan gjøre...laste ned en ny driver kansje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå