Gjest SYK Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei er en gutt på 17 år Begynte å få litt vondt i halsen om fredagen som var og fikk en hoste utover dagen.. På lørdag våknet jeg opp å hadde veeeldig vondt i halsen, vondt i hode, litt svimmel, og litt diverse. Utover på lørdagen hadde jeg fortsatt vondt i halsen, vondt i hode, svimmel, å hostet veldig.. så spiste jeg litt rundt 6 og hadde fortsatt vondt men så når jeg begynte å hoste så hostet jeg helt til jeg måtte kaste opp... skjedde 6 ganger før jeg la meg. Idag (søndag) har jeg vondt i halsen, hode, svimmel og hoster endel men har ikke kastet opp årdentlig enda bare sånn på grensa. Hva er dette? og er det no å få av medisiner? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Høres ut som helt vanlig influensa men jeg er ingen fagperson, er du usikker så kontakt legevakten via telefon Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fyllesyk ? Høres ut som influensa ja:) Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Gått 2 uker med dette selv, 2 ganger til fastlege, 1 gang på legevakt. Fikk bare rinexin (middel mot bihulebetennelse) til slutt istedet for å gå på nesespray over 1 uke. Gå til legen for å få avkreftet halsbetennelse og kjør på med smertestillende og søvn drikk mye Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 HÆ?! hakke ti te å gå sånn her i mer en 1 uke max... får komme meg til lege i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå