sir-alex Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har en Asus UL30A som jeg ønsker å koble til en ekstern LCD-Pc skjerm. (BenQ) Når jeg kobler maskinen til, så skjer det ingen verdens ting. Har koblet maskinen opp mot min tv, og det fungerer greit. Pcen og skjermen har HDMI (Fungerer å koble PS3 til skjermen, og da kommer det bildet med en gang) Noen tips eller triks her? Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hold Fn og trykk funksjonstasten for å velge ekstern skjerm (en av F tastene) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Hold Fn og trykk funksjonstasten for å velge ekstern skjerm (en av F tastene) Har forsøkt dette. Men skjermen reagerer ikke på det. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har du valgt HDMI på BenQ skjermen din? ENTER-tasten ved siden av powerknappen lar deg velge HDMI, D-Sub eller DVI osv... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Ja, har valgt HDMI. Har som sagt prøvd å koble PS3 opp mot skjermen, og da ble det bilde med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå