Gå til innhold

Gammel pc har tatt kvelden, nå skal ny kjøpes.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Hadde tenkt til å oppgradere den gamle pc'en min, men nå som den har blitt ødelagt skal jeg kjøpe en ny. Den skal hovedsaklig brukes til gaming. Budsjettet er på rundt 15k.

Jeg har laget et oppsett å lurer på om det er noe jeg kan bytte uten at det går utover ytelsen. Også lurer jeg litt på skjermen, den er billig, men har hørt at den skal være grei om man kun skal spille.

Oppsettet.

Hva tror dere?

Endret av Binders'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En AMD Phenom II X4 965 140W Black Edition prosessor er nok ganske så varm.

Så du bør ikke gå over 125 watt hvis du ikke har tenkt å kjøpe diger kabinnet eller ha maskinen i et skap.

AMD Phenom II X4 955 Black Edition er sikkert grei nok, men kan neppe sammenlignes med i7 920 som er en del bedre.

AMD Phenom II X4 945 95W er en fin prosessor for de som er opptatt av ytelse, men ikke for varm maskin. Tror den kan tilsvare en Q9450 om jeg ikke tar litt feil.

Lenke til kommentar

Har enda flere spørsmål :p har satt opp ny handlevogn, i komplett denne gangen.

28l598k.jpg

Skjerm

Strømforsyninga, hva kan jeg forvente av kabler som medfølger? Kan man forvente omtrent det samme som i Corsair HX serien? Hvordan er ramen? Også den 5870 modellen jeg har valgt, er den bra? Så til slutt, skjermen, til spilling, vil det være bedre ned Full HD oppløsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...