Ata Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 Vurderer å kjøpe en ultra-portabel pc og ønsker forslag fra folk her på forumet. Maskinen bør være så liten som overhode mulig, ha [rimelig] lang batteritid, og ikke nødvendigvis ha cd-rom/fdd. Sikler litt på en Fujitsu Lifebook P1110, men er vanskelig å finne i Europa. Maskinen skal stort sett bare brukes til å skrive på, og må klare å kjøre Win2k. Noen som har noen idéer? -Ata Sobriquet Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg sitter med en Compaq Evo 400c som jeg er meget fornøyd med, har gått å drasset på den siden nesten hver dag etter jeg kjøpte den, så jeg syns den er solid bygget i tillegg. Eneste jeg savner er USB 2.0 og en til PCMCIA kortplass (tot. 2), 1 er kanskje litt lite, men det er tross alt en liten PC Men Multiport sloten i lokket hjelper litt der, men jeg valgte PCMCIA modell fra 3COM, Compaq sin multiport bygger 5 mm mer på lokket (bare på sølvstripa!). Ellers syns jeg PCG-C1M fra SONY er ganske portabel. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2003 Kanskje en ibook kan være et alternativ? ikke store saken, men er ikke i klassen ultraportable heller. men den kan du bruke til litt mer en bare skriving og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå