ACD Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Vi har nå bredbånd fra Telenor, ikke noen fasttelefon. Men så kom jeg over tilbudet til Telio på 59 kr/mnd. Vil det være mulig å ha to leverandører samtidig, den ene på internett og den andre på hustelefon? Hva trengs isåfall, hvis det lar seg gjøre? Har ikke funnet noe fristende tilbud fra Telenor. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 For å bruke Telio så må du åpne porter i routermodem. UDP 5060 (triggerport) og UDP 16300 – 16700. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 http://www.telio.ch/no/kundeservice/spoersmaal_og_svar/bredbaandstelefoni/krav_til_utstyr/hvor_kan_jeg_bruke_telio Kort sagt, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har telenor hjemme og bruker iplink som telefoni leverandør. Ikke noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ok, takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå