bureaucrator Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Har en Lenovo Ideapad nett-pc, med to harddisker. En SSD på 4 GB og en vanlig på et par hundre GB. Skulle gjerne hatt en (link til) detaljert beskrivelse av hvordan jeg installerer XP fra minnebrikke på den store harddisken, for den lille er akkurat for liten, så det er problemer hele tida... På forhånd takk Endret 14. mars 2010 av bureaucrator Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Youtube har noen greie guider. Husk å se på rett OS. Jeg har skrevet en guide en gang hvor man gjør alt i terminalen, men jeg tør ikke lete en gang i dette sirrupforumet. Endret 14. mars 2010 av War Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 http://articles.techrepublic.com.com/5100-22_11-5928902.html Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk, begge to! Skal gjøre et forsøk litt senere i dag, så kommer jeg tilbake til dette hvis jeg støter på problemer. Har prøvd før, men guiden var bare sånn halvveis klar, hvor man forutsatte et par detaljer her og der som jeg ikke kunne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå