ListeKlovnen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei! Det jeg lurte på var hvorfor folk bruker magnum med tactical knife, istedet for usp.45 eller m9? D eagle skjønner jeg jo, siden det tar litt tid og få den. Magnumen syns jeg ikke er så sterk. Så hvorfor? Liste Klovnen Lenke til kommentar
snarthelg Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Der nok mest snakk om stil og kraft. Man bruker magnumen for det at den enkelt og greit er den råeste av pistolene. Men føler seg jo som en ekte cowboy når man går å plaffer ned folk med den. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fordi den er rå Den kraften når du skyter! Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Fordi det er enklest å få tactical knife på den grunnet at på default classene er klasse nummer to utstyrt med marathon, lightweight og en magnum tactical knife. Når man knifer noen med tactical knife teller deg på killcounten på pistolen. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Dessuten dreper .44 magnum på to skudd UTEN stopping pwr, så... JO det er sterk. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg bruker som oftest .44 magnum siden den er i default class nr.2 og når du faktisk unlocker den så får du fortere tactical knife til den pga. default classen, men jeg liker egentlig best M9/USP.45 er bare at jeg ikke gidder å unlocke tactical knife til dem. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 + At .44 Magnum ikke har silencer eller extended mags til unlock. Dermed er det færre challenges før man får Tactical Knife. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Leo; Du må ha hundre kills uansett for å unlocke tactical knife. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jaok. Det bare føles enklere Fikk TacKnife på Deagle lenge før jeg fikk på M9, selv om jeg brukte M9 helt fra jeg fikk den til jeg fikk Deagle Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg merker nå som jeg har fått Magnum, er at den faktisk dreper på to skudd og er veldig acurate. Men jeg ender veldig ofte med å ikke treffe ordentlig og da heller knifer en og skyte.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Den skyter så fort du greier å trykker uansett hvor fort du trykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå